95 lat tradycji kieleckiej Spółdzielni
Tradycyjne składniki i najwyższa jakość – to dewiza przyświecająca Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” od początku jej powstania, czyli od 1920r. To także tajemnica unikalnego i wyrazistego smaku produktów, które po dziś dzień cieszą się uznaniem konsumentów.
Kielecka Spółdzielnia to przedsiębiorstwo o bogatym doświadczeniu w branży spożywczej. Dzięki umiejętnemu łączeniu tradycji i nowoczesności jest obecnie jednym z liderów na polskim rynku FMCG. Wysoka pozycja firmy została osiągnięta m.in. poprzez ciężką pracę wielu specjalistów zatrudnionych w firmie, a także dbałość o wyjątkowe receptury produktów, które z biegiem czasu stawały się wizytówką nie tylko Kielc, ale także całej Polski.
Jednymi z pierwszych artykułów spożywczych WSP „Społem” były ocet spirytusowy oraz musztarda, których masowa produkcja ruszyła w 1932 roku. W kolejnych latach szereg zmian organizacyjnych i strukturalnych fabryki pozwolił na poszerzenie asortymentu oraz osiągnięcie dużego sukcesu! Zakład w 1959 roku jako pierwszy w Polsce rozpoczął produkcję Majonezu Kieleckiego na skalę przemysłową. Co ciekawe, receptura ta stała się także podstawą do opracowania Polskiej Normy na majonez!
W latach osiemdziesiątych Spółdzielnia dalej się rozwijała, unowocześniając linie produkcyjne, jak i inwestując w nowe rozwiązania technologiczne. Wówczas podjęto także decyzję o rozpoczęciu produkcji kolejnego artykułu - przekąski Snack – Przysmak Świętokrzyski, która powoli stawała się hitem eksportowym.
A obecnie? W bogatej ofercie handlowej Spółdzielni znajdują się nie tylko legendarny Majonez Kielecki, ale także musztardy w kilku wariantach smakowych, aromatyczne sosy sałatkowe, octy i ketchupy, chrzan luksusowy oraz asortyment chemii gospodarczej.
Dziękujemy naszym konsumentom za 95 lat wspólnych uczt!
Wyroby WSP Społem bazują na naturalnych składnikach, tradycyjnych, niezmienionych od lat recepturach, a także są pozbawione substancji konserwujących. Dzięki temu charakteryzują się wyjątkowym smakiem cenionym przez konsumentów.