WSP Społem rusza z kampanią Musztard i Ketchupów Kieleckich
W maju br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpoczyna sezonową kampanię promocyjną produktów polecanych do grilla i marynat. Przygotowane materiały mają zachęcić konsumentów do zakupu Ketchupów i Musztard Kieleckich, a także zwrócić uwagę na ich praktyczne opakowania.
Kampania obejmie szeroki zakres działań m.in. emisje billboardów sponsorskich w TV, prezentację bannerów na wysokozasięgowych portalach internetowych, kampanię outdoorową, komunikację PR oraz dystrybucję materiałów POS.
Ośmiosekundowe video będzie można zobaczyć m.in. na kanałach grupy TVN. Spot prezentuje parę radosnych, młodych osób, które przygotowują kanapki z wykorzystaniem kieleckich produktów. Materiał skierowany jest przede wszystkim do osób ceniących tradycyjny smak ketchupów oraz musztard, a także lubiących praktyczne rozwiązania w kuchni.
Kreacja – Optima Marketing Group
Produkcja - Papaya Films
Zakup mediów – Universal McCann (TV), Easy Media (Internet)
Działania PR – Best Brands PR