Poniedziałek, 2020-03-2 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

Telemarketing i obsługa klienta. Co nowego w 2020 roku?
W najnowszym (1_2/2020) wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta prezentujemy m.in. najnowsze informacje dotyczące wydarzeń związanych z telemarketingiem i obsługą klienta, które będą miały miejsce w 2020 roku.
Nowy szef TechFM w SPIE Building Solutions
Od 1 marca 2020 roku Mariusz Kisiel obejmie stanowisko Dyrektora Operacyjnego działu TechFM w SPIE Building Solutions.
Płatności kartą
Jak podają wyniki badań przeprowadzone przez Visa Europe, prawie połowa polskich konsumentów – 47%, deklaruje, że wolałaby robić zakupy w firmie przyjmującej płatność kartą, niż w miejscu, gdzie takiej możliwości nie ma.
Dzień Kobiet w pracy- z prezentem na miarę współczesnej firmy!
Dzień kobiet, dzień kobiet, niech każdy się dowie, że dzisiaj jest święto dziewczynek!... pamiętacie jeszcze tę piosenkę? Dla wielu z nas to wspomnienie z PRL – czerwony goździk lub tulipan i paczka rajstop od szefa dla pracownic firmy to był standard. A jak to wygląda obecnie w korporacjach?
PRAWA I OBOWIĄZKI PODATNIKA związane z kasami fiskalnymi
w 4 punktach z ELEX www.elex.pl

Magazyn ADR
W Poznaniu, Seifert Polska oddaje właśnie do dyspozycji producentów towarów ADR – specjalistyczną, zregalizowaną powierzchnię magazynową
Kasa fiskalna ONLINE w gastronomii w 2020r.
Przedsiębiorcy, którzy świadczą usługi związane z szeroko pojętym wyżywieniem (zarówno w placówkach stacjonarnych, jak i działalność cateringowa) muszą mieć kasę fiskalną niezależnie od wysokości obrotu czy sposobu zapłaty. Od 1 lipca 2020r. będą oni zobowiązani do posiadania kasy fiskalnej online.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Barometr AI: dwa razy więcej firm prognozuje wzrost sprzedaży dzięki wdrożeniu AI
Drugi pomiar Barometru AI, przygotowany przez EFL, potwierdza rosnące znaczenie sztucznej inteligencji w polskim sektorze MŚP.
Reselekt i OK Operator podpisały umowę bilateralną dotyczącą współpracy w ramach systemu kaucyjnego
Firmy Reselekt – Operator Systemu Kaucyjnego oraz OK Operator Kaucyjny zawarły umowę bilateralną, która reguluje zasady współpracy między podmiotami.
Kaucyjni.pl – jedno narzędzie do obsługi systemu kaucyjnego w każdym sklepie
Kaucyjni.pl to platforma stworzona przez Grupę COMP, która umożliwia sklepom obsługę systemu kaucyjnego bez względu na to, z ilu technologii sprzedażowych korzystają.
Najczęściej czytane artykuły:
Kaucyjni.pl – jedno narzędzie do obsługi systemu kaucyjnego w każdym sklepie
Kaucyjni.pl to platforma stworzona przez Grupę COMP, która umożliwia sklepom obsługę systemu kaucyjnego bez względu na to, z ilu technologii sprzedażowych korzystają.
Logistyka rozproszona. Odpowiedź na wyzwania współczesnych miast
Rosnące tempo urbanizacji, zmiany w zachowaniach konsumenckich oraz dynamiczny rozwój e-commerce sprawiają, że miasta stają się coraz trudniejszym środowiskiem dla tradycyjnych modeli logistyki.
Reselekt i OK Operator podpisały umowę bilateralną dotyczącą współpracy w ramach systemu kaucyjnego
Firmy Reselekt – Operator Systemu Kaucyjnego oraz OK Operator Kaucyjny zawarły umowę bilateralną, która reguluje zasady współpracy między podmiotami.
Barometr AI: dwa razy więcej firm prognozuje wzrost sprzedaży dzięki wdrożeniu AI
Drugi pomiar Barometru AI, przygotowany przez EFL, potwierdza rosnące znaczenie sztucznej inteligencji w polskim sektorze MŚP.
AI w consumer finance. Od technologii wspierającej procesy do komponentu systemowego
Według badania McKinsey The State of AI, aż 55% organizacji na świecie korzysta już z rozwiązań sztucznej inteligencji w codziennych procesach biznesowych, a kolejne 40% deklaruje plany wdrożeń w najbliższych latach.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001