Poniedziałek, 2017-01-23 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

Efekt ROPO – czyli narodziny świadomego konsumenta
W biznesie opartym na sprzedaży najistotniejszy jest zakup. Prowadząc sklep stacjonarny lub online podstawą twojego „jestestwa” jest klient, który dokonuje zakupów. Kluczowe jest gdzie szuka informacji o produkcie oraz w jaki sposób finalizuje transakcję.
JEŚLI NIE BANK, TO CO? CZYLI, GDZIE SZUKAĆ PRACY PO ZWOLNIENIU Z BANKU
Fuzje, likwidacje oddziałów i rozwój bankowości mobilnej sprawiły, że tysiące pracowników sektora bankowego straciło pracę w 2016 roku, a w 2017 pracowników tej branży ogarnia spora niepewność tego co będzie w najbliższej przyszłości.

4 PORY ROKU NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI
Decyzja kupna domu jest jedną z najważniejszych w życiu.
Klienci Generali z ochroną również podczas podróży krajowych
Generali Polska we współpracy z Europ Assistance Polska wprowadziło dla swoich klientów możliwość ubezpieczenia podróży krajowych. W ramach polisy ubezpieczeni mogą liczyć na zwrot kosztów leczenia i pakiet usług assistance.
Sfinks zwiększył przychody do 187,97 mln zł po IV kwartale 2016
Sfinks zwiększył przychody do 187,97 mln zł po IV kwartale 2016
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Raport: 91% mikrofirm nie planuje wdrażać ESG, ale już 57% średnich podejmuje działania
Z najnowszego badania Barometr EFL wynika, że sektor MŚP w Polsce jest bardzo zróżnicowany pod względem podejścia do zrównoważonego rozwoju.
System kaucyjny – technologia to za mało. Liczy się rozmowa z ludźmi
Jeszcze przed oficjalnym startem systemu kaucyjnego w Polsce widać, jak wiele emocji i pytań budzi to rozwiązanie. Jedni traktują je jako długo oczekiwany krok w stronę bardziej nowoczesnej gospodarki obiegu zamkniętego, inni podchodzą z rezerwą, obawiając się dodatkowych obowiązków.
System kaucyjny w praktyce. Sklepy integrują nowe rozwiązania technologiczne
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych wyzwań stojących przed handlem detalicznym od lat.
Najczęściej czytane artykuły:
11 tysięcy automatów paczkowych SwipBox Infinity w sieci DPD Pickup
DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią automaty paczkowe z linii SwipBox Infinity. Do końca roku firma zamierza zwiększyć tę liczbę do 12 tys. urządzeń.
Ekspansja chińskich aut na polskim rynku – szanse czy ryzyka dla branży CFM?
Według danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego z początku 2025 roku, udział samochodów elektrycznych w sprzedaży nowych aut osobowych w Europie jest najwyższy w Norwegii, gdzie sięga 95,8% oraz Danii z wynikiem 64,3%.
Logistyka rozproszona. Odpowiedź na wyzwania współczesnych miast
Rosnące tempo urbanizacji, zmiany w zachowaniach konsumenckich oraz dynamiczny rozwój e-commerce sprawiają, że miasta stają się coraz trudniejszym środowiskiem dla tradycyjnych modeli logistyki.
AI w consumer finance. Od technologii wspierającej procesy do komponentu systemowego
Według badania McKinsey The State of AI, aż 55% organizacji na świecie korzysta już z rozwiązań sztucznej inteligencji w codziennych procesach biznesowych, a kolejne 40% deklaruje plany wdrożeń w najbliższych latach.
Zrównoważony handel detaliczny. Rola automatyzacji w zbiórce opakowań
Współczesny handel detaliczny nie może już funkcjonować w oderwaniu od wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001