Czwartek, 2019-03-28 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Jantoń i Wino Makłowicz stawiają na polskie wina
Firma Jantoń umacnia swoją pozycję w kategorii win gronowych. 27 marca br. została zawarta umowa pomiędzy marką Wino Makłowicz a znaną polską Winnicą Miłosz na wyłączność w zakresie dystrybucji win do restauracji i hoteli.
Jantoń i Wino Makłowicz stawiają na polskie wina
Firma Jantoń umacnia swoją pozycję w kategorii win gronowych. 27 marca br. została zawarta umowa pomiędzy marką Wino Makłowicz a znaną polską Winnicą Miłosz na wyłączność w zakresie dystrybucji win do restauracji i hoteli.
Unimil stawia na rozwój e-commerce. Primavera Parfum głównym partnerem projektu
Firma Unimil mocno inwestuje w rozwój swoich marek w kanale e-commerce. W tym celu nawiązała strategiczną współpracę z Primavera Parfum, liderem dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health.
Droga do skutecznego telemarketingu
Jak profesjonalnie przekazać wiedzę i skutecznie rozwijać umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta (3-4/2019).
Katoliccy przedsiębiorcy wiarygodny partnerami w biznesie
Prowadzenie biznesu powszechnie utożsamiane jest z nieuczciwym postępowaniem. Prawdziwy i odpowiedzialny przedsiębiorca powinien postępować według wyznawanych trwałych zasad i wartości, stanowiących fundament biznesu. Tylko odpowiednia postawa prowadzi do rozwoju firmy.
LodyBonano w nowej odsłonie
BonaNOWY to nowość w ofercie LodyBonano, która wraz z początkiem sezonu zagości we wszystkich lodziarniach sieci. Połączenie smaku klasycznej śmietanki z kawałkami świeżych owoców spodoba się fanom naturalnych składników. Również menu czekają wielkie zmiany.
KLIF. OTWARTY NA… - MARKA PREZENTUJE NOWĄ STRATEGIĘ KOMUNIKACJI
Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni prezentuje nową strategię komunikacji, która zapowiada otwieranie się marki na nowości, lokalne inicjatywy, a przede wszystkim na ludzi i ich wzajemne relacje.
Hardkorowy Koksu w kampanii mas do ciast HELIO
Robert Burneika bohaterem najnowszej kampanii reklamowej marki HELIO „Najpierw masa, później ciacho!”
Finsterwalder dołącza do grona najemców w MLP Unna
Firma logistyczna z Türkheim wprowadza się do parku logistycznego MLP Unna. Finsterwalder Transport & Logistik będzie korzystać z 6200 m2 powierzchni magazynowej. MLP Group negocjuje z kolejnymi, potencjalnymi najemcami, którzy są zainteresowani oferowanymi powierzchniami.
Do Taylor Wessing w Warszawie dołącza zespół Capital Markets / M&A kierowany przez Andrzeja Mikosza.
Kierowany przez Andrzeja Mikosza zespół Capital Markets / M&A, który wcześniej pracował w kancelarii K&L Gates, dołącza do warszawskiego biura Taylor Wessing.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Czy Twoja firma jest gotowa na Wigilię?
24 grudnia 2025 r. w życie wchodzi ustawa, która wprowadza dwie istotne zmiany na linii pracodawca – pracownik: obowiązek informowania osoby ubiegającej się o pracę o wynagrodzeniu oraz obowiązek stosowania neutralnych płciowo nazw stanowisk pracy w ogłoszeniach.
Kogo będą zatrudniać firmy w 2026? Dyplom schodzi na drugi plan. 78% firm rekrutuje wg doświadczenia
Polski rynek pracy mocniej premiuje praktykę niż dyplom pracowników. Aż 78% przedsiębiorców zawsze zwraca uwagę na doświadczenie zawodowe kandydatów, a 72% poszukuje przede wszystkim twardych kompetencji, wynika z raportu EFL „Wykształcenie czy doświadczenie? Co pomaga w biznesie? Pod lupą”.
Pierwsze tygodnie systemu kaucyjnego. Co działa, a co wymaga korekty?
Pierwsze tygodnie funkcjonowania systemu kaucyjnego w Polsce potwierdziły zarówno skalę wyzwania, jak i gotowość rynku do korzystania z nowych rozwiązań. Wprowadzenie kaucji zmienia zachowania konsumentów.
Najczęściej czytane artykuły:
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.
SANPLAST SA kolejny raz wspiera akcję “Szlachetna Paczka”
W tym magicznym, grudniowym czasie, kiedy świąteczny nastrój w nas się odradza, otwieramy serca na potrzeby innych, jeszcze chętniej wspierając osoby, które nie mają tyle szczęścia. Tak jest też z SANPLAST SA, który jak co roku włączyła się w akcję „Szlachetna Paczka”.
Pierwsze tygodnie systemu kaucyjnego. Co działa, a co wymaga korekty?
Pierwsze tygodnie funkcjonowania systemu kaucyjnego w Polsce potwierdziły zarówno skalę wyzwania, jak i gotowość rynku do korzystania z nowych rozwiązań. Wprowadzenie kaucji zmienia zachowania konsumentów.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001