Wrocław znów cieszy się RENOMĄ


Wrocław znów cieszy się RENOMĄ
2009-05-03
W piątek 25 kwietnia najsłynniejszy we Wrocławiu dom handlowy RENOMA przy ul. Świdnickiej 40 powrócił oficjalnie na kupiecką mapę miasta.

Jego właściciel, firma Centrum Development & Investments, zaprasza wrocławian nie tylko do zrewitalizowanej starej części obiektu, ale także do nowego skrzydła od strony ul. Czystej, oddając do dyspozycji swoich klientów 31 tys. mkw powierzchni handlowej.

Przeczytaj również:

Rewitalizacja starego budynku i budowa nowej części właśnie dobiegła końca. Otwarty w 1930 roku, nowoczesny dom towarowy Wertheim od zawsze budził powszechny podziw, nie tylko ze względu na swoją wielkość, ale również na jakość towarów, które oferował. Przez lata, także powojenne, utożsamiany z szerokim i atrakcyjnym asortymentem, przetrwał w świadomości wrocławian jako miejsce wyjątkowe, oferujące asortyment, którego nie można było znaleźć gdzie indziej.

Centrum Development & Investments w 2002 roku został właścicielem budynku RENOMY, a od 2005 roku prowadził szeroko zakrojone prace rewitalizacyjne obiektu. Inwestor na niespotykaną do tej pory w Polsce skalę zaangażował się w odtworzenie świetności dawnego Wertheima, nie rezygnując jednocześnie z rozbudowy istniejącego obiektu. W efekcie inwestycja okazała się być gigantycznym przedsięwzięciem konserwatorsko-biznesowym, który zakończył się stuprocentowym sukcesem.

Dom handlowy RENOMA od zawsze był najważniejszym miejscem na mapie handlowej miasta. Zdecydowała o tym nie tylko lokalizacja w historycznym centrum Wrocławia, ale także i to, że jest centralnym punktem na wielu szlakach komunikacyjnych - miejskim, handlowym, biznesowym, kulturalnym, towarzyskim i turystycznym, podobnie jak samo miasto Wrocław.

Nowa RENOMA tworzy nową jakość. Kontynuuje oryginalny pomysł projektowy, dodając nowoczesność i najwyższe standardy. Odwołuje się do idei domu handlowego braci Wertheim, zmieniając go w nowoczesny dom handlowy i pisząc jego nową historię. Wnętrze Renomy i przestronne powierzchnie sklepowe w obu skrzydłach budynku powstały przy użyciu szlachetnych materiałów - szkła, drewna, stali, by dać swoim klientom poczucie elegancji i bycia w centrum: mody, miasta, wydarzeń...

Obiekt, który firma Centrum Development & Investments oddała miastu, poprzez staranny dobór najemców oraz stylową, a zarazem nowoczesną aranżację wnętrz handlowych, kontynuuje tradycję nowoczesnego handlu, oferując przy tym szeroki asortyment towarów. Wśród sklepów, które pojawiły się w RENOMIE, znajdują się zarówno znane już wrocławianom i lubiane przez nich marki, jak i te, które dotąd nie miały swojego sklepu w stolicy Dolnego Śląska. W sumie, na pięciu kondygnacjach w obu połączonych skrzydłach budynku, mieści się ok. 120 sklepów i punktów usługowych.

Nowa RENOMA - liczby i fakty

Powierzchnia całkowita obiektu -  99 500 mkw.

Powierzchnia handlowa (5 kondygnacji) -  31 000 mkw.

Powierzchnia biurowa (3 kondygnacje) -  10 068 mkw.

Ilość miejsc parkingowych -  630

Otwarcie - 25 kwietnia 2009 roku

Koszt inwestycji - ponad 100 mln euro



Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl