Wrocław znów cieszy się RENOMĄ
W piątek 25 kwietnia najsłynniejszy we Wrocławiu dom handlowy RENOMA przy ul. Świdnickiej 40 powrócił oficjalnie na kupiecką mapę miasta.
Jego właściciel, firma Centrum Development & Investments, zaprasza wrocławian nie tylko do zrewitalizowanej starej części obiektu, ale także do nowego skrzydła od strony ul. Czystej, oddając do dyspozycji swoich klientów 31 tys. mkw powierzchni handlowej.
Rewitalizacja starego budynku i budowa nowej części właśnie dobiegła końca. Otwarty w 1930 roku, nowoczesny dom towarowy Wertheim od zawsze budził powszechny podziw, nie tylko ze względu na swoją wielkość, ale również na jakość towarów, które oferował. Przez lata, także powojenne, utożsamiany z szerokim i atrakcyjnym asortymentem, przetrwał w świadomości wrocławian jako miejsce wyjątkowe, oferujące asortyment, którego nie można było znaleźć gdzie indziej.
Centrum Development & Investments w 2002 roku został właścicielem budynku RENOMY, a od 2005 roku prowadził szeroko zakrojone prace rewitalizacyjne obiektu. Inwestor na niespotykaną do tej pory w Polsce skalę zaangażował się w odtworzenie świetności dawnego Wertheima, nie rezygnując jednocześnie z rozbudowy istniejącego obiektu. W efekcie inwestycja okazała się być gigantycznym przedsięwzięciem konserwatorsko-biznesowym, który zakończył się stuprocentowym sukcesem.
Dom handlowy RENOMA od zawsze był najważniejszym miejscem na mapie handlowej miasta. Zdecydowała o tym nie tylko lokalizacja w historycznym centrum Wrocławia, ale także i to, że jest centralnym punktem na wielu szlakach komunikacyjnych - miejskim, handlowym, biznesowym, kulturalnym, towarzyskim i turystycznym, podobnie jak samo miasto Wrocław.
Nowa RENOMA tworzy nową jakość. Kontynuuje oryginalny pomysł projektowy, dodając nowoczesność i najwyższe standardy. Odwołuje się do idei domu handlowego braci Wertheim, zmieniając go w nowoczesny dom handlowy i pisząc jego nową historię. Wnętrze Renomy i przestronne powierzchnie sklepowe w obu skrzydłach budynku powstały przy użyciu szlachetnych materiałów - szkła, drewna, stali, by dać swoim klientom poczucie elegancji i bycia w centrum: mody, miasta, wydarzeń...
Obiekt, który firma Centrum Development & Investments oddała miastu, poprzez staranny dobór najemców oraz stylową, a zarazem nowoczesną aranżację wnętrz handlowych, kontynuuje tradycję nowoczesnego handlu, oferując przy tym szeroki asortyment towarów. Wśród sklepów, które pojawiły się w RENOMIE, znajdują się zarówno znane już wrocławianom i lubiane przez nich marki, jak i te, które dotąd nie miały swojego sklepu w stolicy Dolnego Śląska. W sumie, na pięciu kondygnacjach w obu połączonych skrzydłach budynku, mieści się ok. 120 sklepów i punktów usługowych.
Nowa RENOMA - liczby i fakty
Powierzchnia całkowita obiektu - 99 500 mkw.
Powierzchnia handlowa (5 kondygnacji) - 31 000 mkw.
Powierzchnia biurowa (3 kondygnacje) - 10 068 mkw.
Ilość miejsc parkingowych - 630
Otwarcie - 25 kwietnia 2009 roku
Koszt inwestycji - ponad 100 mln euro
Nadesłał:
ap
|