Usługi dla biznesu kształcą się z Instytutem CIMA


2016-02-25
Decyzje podejmowane przez pracowników wpływają na długo- i krótkoterminowy rozwój firmy-matki. 1100 osób z 90 organizacji, które chcą pogłębiać swoją wiedzę, zaufało Instytutowi Rachunkowości Zarządczej CIMA i The Hackett Group.

75% firm z sektora nowoczesnych usług biznesowych to organizacje tzw. multifunkcyjne i multifunkcyjne klasy światowej – wynika z badań przeprowadzonych przez The Hackett Group. To w nich realizuje się złożone procesy biznesowe, a decyzje podejmowane przez pracowników wpływają na długo- i krótkoterminowy rozwój firmy-matki. 1100 osób z 90 organizacji, które chcą pogłębiać swoją wiedzę, zaufało Instytutowi Rachunkowości Zarządczej CIMA i The Hackett Group, które stworzyły certyfikat skierowany do pracowników sektora global business services.

Przeczytaj również:

 

Program Global Business Services, jako pierwszy system podnoszenia kwalifikacji pracowników sektora GBS/SS (global business services i shared services), został stworzony dla praktyków przez praktyków, czyli Instytut CIMA, będący największą i najstarszą organizacją zrzeszającą specjalistów ds. rachunkowości zarządczej i The Hackett Group - amerykańską firmę doradczą, specjalizującą się w wypracowywaniu benchmarków i najlepszych praktyk w sektorze usług dla biznesu. Sylabus utworzono na podstawie konsultacji z przedstawicielami międzynarodowych firm, gwarantując całkowitą zgodność z wymogami współczesnego rynku pracy. Jego trzyetapowa struktura pozwala dopasować poziom certyfikacji do obowiązków wykonywanych na poszczególnych stanowiskach: od pracowników niższego szczebla, przez middle-managerów, po funkcje kierownicze. Pierwszy stopień certyfikatu – Certificate in Global Business Services - jest już dostępny na rynku, a przystępować do niego można w systemie B2B, czyli z rekomendacji pracodawcy. Premiery kolejnych: Diploma oraz Advanced Diploma in Global Business Services, odbędą się jeszcze w tym roku.

 

Certificate in Global Business Services – rozwiązanie dla ambitnych

Badania podają, że w ciągu najbliższych pięciu lat zatrudnienie w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu może wzrosnąć z obecnego poziomu 160 000 osób do nawet 300 000. Oznacza to potrzebę efektywnej rekrutacji i odpowiedniego zarządzania pozyskanymi talentami. Tym bardziej, że średnia wieku osób zatrudnionych w sektorze nie przekracza 30. roku życia. Oznacza to, że centra zatrudniają osoby, dla których równie ważna, jeżeli nie ważniejsza od wysokości wynagrodzenia i środowiska pracy, jest możliwość rozwoju zawodowego i dostęp do szkoleń. Analiza rynku przeprowadzona przez CIMA i The Hackett Group wykazała z kolei, że oferowanym przez pracodawców formom dokształcania się przez pracowników brakuje struktury, usystematyzowania i programu. Najczęściej sięgano po webinaria, oferowano udział w przypadkowych i kosztownych szkoleniach czy decydowano się na zapewnienie treningów, w których uczestnictwo nie było poparte realnymi potrzebami. Tymczasem praca w sektorze usług dla biznesu to perspektywa awansu i zawodowej ewolucji – jeżeli tylko pracodawca zadba o odpowiedni rozwój swoich podwładnych i w odpowiednim momencie zaproponuje talentom ofertę dostosowanych szkoleń.

 

100 godzin nauki się opłaca

Aby zrealizować materiał zawarty w sylabusie Certificate in Global Business Services, należy skorzystać z interaktywnego modułu e-learningowego, oferującego program 100 godzin nauczania, do którego dołączany jest podręcznik w tradycyjnej papierowej wersji. Szacuje się, że nauka do egzaminu, trwającego 90 minut, do którego podchodzi się w jednym z centrów egzaminacyjnych Pearson VUE, zajmuje studentom średnio od trzech do sześciu miesięcy. Uzyskują oni również dostęp do platformy Knowledge Centrer The Hackett Group, w której umieszczane są najświeższe informacje czy raporty branżowe.

 

Więcej informacji na temat Programu znajduje się na stronie:  http://www.cimaglobal.com/gbs



Nadesłał:

Linkleaders

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl