TBWA \ TEQUILA konsekwentnie poszerza kompetencje digitalowe
Marcin Pyszora objął nowo utworzone stanowisko Digital Innovation Directora w strukturze agencji kreatywnej TBWA \ TEQUILA.
Do jego obowiązków, oprócz stałego koordynowania działań z zakresu digital, będzie również należał rozwój nowych obszarów technologicznych i silne kreatywne wsparcie projektów New Businessowych.
|
Marcin Pyszora związany jest z agencją od ponad trzech lat. Od samego początku zajmuje się działaniami digitalowymi, realizowanymi m.in. dla: Kraft Foods (Maxwell House), Maspex (Tymbark, Kubuś), Kompania Piwowarska (Tyskie, Żubr), Wyborowa (Chivas), Unilever (Lipton). Zintegrowane projekty interaktywne, w które był zaangażowany, zdobyły takie nagrody jak Kreatura czy Golden Arrow. Przed dołączeniem do TBWA \ TEQUILA związany był m.in. z agencją interaktywną Merix Studio. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W wolnym czasie lubi słuchać muzyki z płyt winylowych i czytać książki Charlesa Bukowskiego.
Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. AXA Direct, Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.
Nadesłał:
joannat
|