Społeczność IT zapoznała się z historią Krakowa dzięki SOFTSWISS


Społeczność IT zapoznała się z historią Krakowa dzięki SOFTSWISS
2023-08-14
Niedawno do Krakowa przyjechał zakrojony na szeroką skalę projekt SOFTSWISS, międzynarodowej firmy z branży IT, która rozwija swoje centra programistyczne w Poznaniu i Warszawie i zdalnie zatrudnia pracowników z całej Polski.

Co niedzielę światowy twórca oprogramowania zaprasza na piesze wycieczki swoich pracowników i kolegów z innych firm, którzy obecnie mieszkają i pracują w wielkich polskich miastach. Spotkania z przewodnikiem pomagają specjalistom-emigrantom zapoznać się z lokalną kulturą, wejść do środowiska miejskiego i łatwiej zaadaptować się w nowym miejscu.


Dla miejscowej wspólnoty IT firma przeprowadziła w Krakowie dwie wycieczki ,,Kraków 360°: Intelektualne Spacery po Mieście z SOFTSWISS”. Stare Miasto, ulice po których kiedyś maszerowały orszaki królewskie, wewnętrzny dziedziniec Zamku na Wawelu, wieża ratuszowa, dzielnica Kazimierz z jej klimatycznymi uliczkami i restauracjami, 7 zabytkowych synagog, słynny ,,Dziedziniec Schindlera”... Pracownicy firm informatycznych z zainteresowaniem odwiedzili kultowe miejsca w mieście i zapoznali się z najciekawszymi faktami z jego 1000-letniej historii.


- Dawno nie chodziłem po mieście z takim zainteresowaniem! – podzielił się swoimi wrażeniami jeden z uczestników wycieczki. – Spodobał mi się format spotkania z kolegami ze wspólnoty IT i spacer z przewodnikiem. Odkryłem dla siebie ciekawe fakty.

- Bardzo się cieszę, że dzięki SOFTSWISS pojawiła się możliwość poznania tego miejsca, w którym mieszkam. To wspaniała możliwość, żeby porozmawiać z kolegami w nieformalnej atmosferze i rozszerzyć swój światopogląd. Bardzo dziękuję za zorganizowanie takiego eventu! – uzupełniła jeszcze jedna pracownica firmy IT, której zespół pracuje obecnie w Polsce.

Pierwsze ,,Intelektualne Spacery po Mieście z SOFTSWISS” odbyły się w czerwcu w Warszawie . Lokalna wspólnota IT w Polsce wykazała duże zainteresowanie wspólnymi wycieczkami. Firmę niejednokrotnie proszono o zorganizowanie podobnych spotkań w innych dużych polskich miastach, które stały się prawdziwym hubem dla wielu specjalistów z tej branży. W ten sposób projekt pojawił się w Poznaniu, Gdańsku i Krakowie. Zakrojona na szeroką skalę seria wycieczek zakończy się we Wrocławiu dwoma spotkaniami z przewodnikiem.

 


- Pracownicy naszej firmy mieszkają na całym świecie, mogą swobodnie przemieszczać się pomiędzy krajami i wybierać sobie wygodne miejsce do pracy. Z jednej strony przeprowadzka daje im możliwość zobaczenia świata, zapoznania się z nową kulturą, a z drugiej – w każdym przypadku stanowi niewielki stres. Trzeba czasu na adaptację, żeby nowe miasto stało się znajome i bliskie. Otwierając oddział międzynarodowej firmy w innym kraju, staramy się zapoznać pracowników i ich rodziny z historią kraju i jego kulturą. Stanowi to dla nas nieodzowny gest szacunku w stosunku do miejsca, które stało się domem dla naszych specjalistów – skomentowała projekt Walentina Baginia, dyrektor ds. marketingu w SOFTSWISS.

Robiąc wstępne podsumowanie, można śmiało oświadczyć, że dzięki letniemu projektowi firmy SOFTSWISS w lokalnym środowisku uda się zanurzyć ponad 500 specjalistom z branży IT w całym kraju. A jeśli dodać do siebie cały ten czas, który pracownicy spędzą z przewodnikiem na spacerach po wszystkich miastach, będzie to praktycznie całą dobę nieprzerwanych, fascynujących informacji o historii i kulturze Polski.

DO INFORMACJI

SOFTSWISS – międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem i z oficjalnymi oddziałami w Polsce, na Malcie, w Gruzji i na Białorusi. Liczba pracowników spółki wynosi ponad 1400 osób. SOFTSWISS jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w branży rozrywek online.

W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Miejsce pracy roku” i nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2021 roku SOFTSWISS została wyróżniona nagrodami w kategoriach „Najlepsza firma roku pod względem obsługi klienta” na International Gaming Awards (IGA) i „Najlepsza obsługa klientów roku” na Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS byli zwycięzcami w kategoriach „Liderstwo”, „Produkty i innowacje” i „Pracownik roku”.




Nadesłał:

SmartContent

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl