„Słońce po turecku” – program zakupowy dla kontrahentów Kolportera
Po raz siódmy Departament Dystrybucji FMCG Kolportera organizuje dla swoich kontrahentów program zakupowy. Najnowszy nazywa się „Słońce po turecku”, a nagrodą dla najlepszych będzie tygodniowy wyjazd do Turcji.
Nagrodą dla kontrahentów, którzy uzyskają największą liczbę punktów, będzie tygodniowy pobyt na Riwierze Tureckiej, w pobliżu miasta Alanya. – Chcemy, aby podczas tego wyjazdu nasi kontrahenci odpoczęli i zintegrowali się, a jednocześnie jeszcze lepiej poznali Kolportera – firmę, z którą na co dzień współpracują – mówi dyrektor handlowy spółki, Krzysztof Żądło.
Programy zakupowe dla handlowców zaopatrujących się w produkty FMCG z oferty dystrybucyjnej Kolportera organizowane są od 2008 roku. Za każdym razem nagrodą był wyjazd kilkudziesięcioosobowej grupy w egzotyczny region świata. Najaktywniejsi kontrahenci odwiedzili Maroko, Wyspy Kanaryjskie, Cypr, Ibizę, Sri Lankę, a ostatnio Kenię. Teraz przyszedł czas na Turcję.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|