Kolporter stawia na elastyczność
Kolporter rozwija nowe formaty swojej sieci sprzedaży. Poza standardowymi Salonikami Prasowymi i salonami Top- Press spółka uruchamia tzw. wyspy i boxy. – Jesteśmy w stanie zagospodarować dowolną przestrzeń handlową – deklarują przedstawiciele Kolportera.
Wyspa to jeden z kilku formatów, które oprócz standardowych Saloników Prasowych i Salonów Top-Press spółka stosuje uruchamiając punkty w galeriach i pasażach handlowych, dyskontach czy supermarketach. Nowym formatem Kolportera są również wolnostojące boxy o lekkiej stalowej konstrukcji. Boxy są wydzielane z części holów lub np. w wiatrołapach. Partnerom, którzy nie dysponują powierzchnią wewnętrzną, Kolporter proponuje saloniki wolnostojące, instalowane np. przy parkingach czy wejściach.
– Dzięki różnym formatom jesteśmy elastyczni i potrafimy dostosować się do zaproponowanej nam powierzchni, nawet tej minimalnej. Taką zdolność adaptacji uzyskaliśmy dzięki specjalnemu modułowemu systemowi mebli oraz nowoczesnym narzędziom pozwalającym sprawnie optymalizować asortyment i dostosować go do przydzielonej nam przestrzeni – podkreśla Edyta Korbińska, pełnomocnik zarządu Kolportera ds. rozwoju.
Przypomnijmy, że do sieci Kolportera należą aktualnie 1022 punkty handlowe – 829 Saloników Prasowych i 193 salony Top-Press.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne.
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|