Sieć Traf Press w 2013 r. powiększy się o 200 punktów
Traf Press – najmłodsza ogólnopolska sieć franczyzowa Kolportera – z powodzeniem rozwija się na terenie całej Polski. To zarazem pierwsza w Polsce franczyza, która zrzesza prywatne kioski i saloniki prasowe. Kolporter zapowiada dalszy rozwój sieci w roku 2013.
– Traf Press jest ofertą kierowaną do właścicieli prywatnych punktów sprzedaży – mówi Grzegorz Fibakiewicz, wiceprezes zarządu Kolportera, odpowiedzialny za Departament Dystrybucji Prasy. – To przedsiębiorcy, którzy siłą rzeczy mają ograniczone możliwości organizacyjne, ich punkty są niewielkie, nie mogą więc konkurować z placówkami zrzeszonymi w innych sieciach handlowych. Tymczasem obecność w Traf Pressie daje im szanse na lepsze funkcjonowanie, a także, dzięki naszemu wsparciu marketingowemu i udziałowi w programach konsumenckich, na osiągnięcie dodatkowych przychodów. Nic dziwnego, że zainteresowanie współpracą jest duże.
Zasady współpracy w ramach sieci Traf Press są następujące: właściciel kiosku lub saloniku prasowego, prowadzący działalność gospodarczą i dysponujący umową najmu lokalu lub dzierżawy gruntu, zobowiązuje się sprzedawać w swoim punkcie prasę i usługi terminalowe (doładowania prepaid, akceptacja kart płatniczych, opłacanie rachunków) dostarczane wyłącznie przez Kolportera. Może również zaopatrywać się w tej spółce w produkty FMCG, a więc papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, karty prepaidowe, słodycze, lekarstwa OTC, kosmetyki, zabawki.
Wszystkie punkty handlowe, zrzeszone w sieci, posiadają wspólną identyfikację wizualną i są oznaczone logiem Traf Press.
Jak podkreśla Grzegorz Fibakiewicz, Kolporter stawia przede wszystkim na dobre lokalizacje – w atrakcyjnych handlowo miejscach, pozwalających na efektywną działalność punktów zrzeszonych w sieci Traf Press.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|