Sage poszerza zakres wsparcia użytkowników Systemu Symfonia


2013-04-24
Sage wprowadził nowy typ abonamentu – Symfopakiet Premium – skierowany do użytkowników Systemu Symfonia. To roczny pakiet usług dla firm, które stawiają na bezpieczeństwo i komfort pracy z systemem.
Przeczytaj również:
 
Błyskawicznie udzielana pomoc i konsultacje, najszybsze połączenia z ekspertami oraz darmowe szkolenia – to tylko wybrane możliwości oferowane na najwyższym poziomie współpracy z Sage.

Usługi Symfopakietu Premium świadczone są w okresie jednego roku. W trakcie trwania umowy firmy mają możliwość korzystania na zasadzie pierwszeństwa z różnych form pomocy: technicznej i merytorycznej. Zakres wsparcia konsultantów Sage jest pełny: można korzystać z pomocy na etapie instalacji oprogramowania, użytkowania, jak i np. migracji danych z innego oprogramowania do Systemu Symfonia lub importu i eksportu danych między aplikacjami systemu. Pomoc może być udzielana m.in. telefonicznie lub zdalnie, w trybie pracy konsultanta bezpośrednio na stacji roboczej użytkownika.

W obliczu częstych zmian liczy się ciągłość pracy
Nowy typ abonamentu został stworzony z myślą o przedsiębiorstwach, które z jednej strony chcą mieć poczucie bezpieczeństwa związanego z użytkowanym oprogramowaniem, z drugiej ważne jest dla nich zachowanie ciągłości pracy. „W Polsce od kilku lat dynamicznie zmieniają się przepisy podatkowe. Pociągają one za sobą konieczność modyfikacji oprogramowania. Firmy zmuszone są więc aktualizować użytkowane systemy, a niekiedy wymieniać je na nowe. Taki stan rzeczy stwarza ryzyko rosnących kosztów ponoszonych na ciągłe dostosowywanie systemów do nowych regulacji. Symfopakiet Premium ogranicza ten problem do minimum. Daje gwarancję darmowych aktualizacji oprogramowania, a do tego bardzo elastyczne możliwości merytorycznego wspierania użytkowników w codziennej pracy. Dzięki takiej ochronie firmy są pewne, że korzystają z aplikacji zgodnymi z przepisami, a jednocześnie zmiany nie wpływają negatywnie na ciągłość ich pracy” – wyjaśnia Piotr Osiadacz, dyrektor Działu Realizacji Kontraktów w Sage.

Efektywna i szybka pomoc – zdalnie choć bezpośrednio
Nowością w formach wsparcia przedsiębiorstw w ramach Symfopakietu Premium jest zdalna asysta konsultanta, który z pomocą narzędzia WebEx pracuje bezpośrednio na stacji roboczej użytkownika Symfonii. Zaletą tego rozwiązania jest możliwość udzielenia natychmiastowej pomocy, bez oczekiwania na dojazd konsultanta i ponoszenia na ten cel dodatkowych kosztów.

Sage podkreśla wysoką dostępność ekspertów Sage dla firm posiadających nowy typ Symfopakietu. Abonament nadaje priorytet połączeniom z telefoniczną linią pomocy. W przypadku, gdy czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem Sage przekroczy dwie minuty, użytkownik może wybrać opcję oddzwonienia – konsultant wykona telefon zwrotny w ciągu dwóch godzin.

Poza tymi udogodnieniami przedsiębiorcy zyskują jeszcze jedno: darmowe szkolenia w formie webcastów. Sage cyklicznie organizuje konferencje internetowe poświęcone aspektom prawnym, merytorycznym czy funkcjonalnym. Z Symfopakietem Premium użytkownicy – bez odchodzenia od biurka – mogą brać udział w tych konferencjach.


Nadesłał:

Sage
http://

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl