Renoma w finale międzynarodowego konkursu ICSC
Kultowy wrocławski dom handlowy RENOMA zakwalifikował się do ścisłego finału konkursu na najlepsze centrum handlowe w Europie 2010 roku, organizowanego przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers – ICSC)!
Od 1977 roku Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers) każdego roku przyznaje nagrody najbardziej wyróżniającym się nowym i odnowionym centrom handlowym w Europie. To najbardziej prestiżowe wyróżnienie w Europie dla obiektów sklepowych.
Jesteśmy dumni, że Renoma znalazła uznanie w oczach jurorów. To tylko potwierdza fakt, iż jest to obiekt niepowtarzalny, o unikalnej architekturze i ogromnym potencjale. To również dowód na to, że pietyzm, z jakim podeszliśmy do odbudowy i rewitalizacji Renomy, został zauważony również poza granicami naszego kraju - mówi Tomasz Chenczke, prezes Centrum Development&Investmenst, właściciela budynku.
Zwycięzca konkursu ICSC European Shopping Centre Awards 2010 otrzymuje zaszczytny tytuł najlepszego europejskiego centrum roku (The Best European Centre of The Year). Korzyści płynące z tego zaszczytu trudno nawet zmierzyć! Zwycięstwo oznacza, że właściciele obiektu osiągnęli sukces m. in. w doborze miejsca, planowaniu, architekturze, doborze najemców, wynikach sprzedaży, uznaniu klientów i zyskach. Nie bez znaczenia jest tu aprobata branży - dokonania finalistów są przedstawiane na dorocznej europejskiej konferencji ICSC. Później na specjalnie zwołanej sesji zostaną ogłoszeni zwycięzcy oraz wręczone nagrody.
Zwycięstwo w Programie Nagród Europejskich Centrów Handlowych ICSC (European Shopping Centre Awards Programme) sprawia, że obiekt jest rozpoznawalny na całym świecie jako jedno z najlepszych centrów handlowych. Zwycięzcy są automatycznie kwalifikowani do Globalnego Programu Nagród Projektowania i Rozwoju (Global Design and Development Awards Program).
Założona w roku 1957 Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (ICSC) jest globalnym zrzeszeniem branży centrów handlowych. Należy do niej 60.000 członków z USA, Kanady oraz ponad 80 innych krajów, w tym właściciele centrów handlowych, deweloperzy, menedżerowie, specjaliści ds. marketingu, inwestorzy, właściciele lokali, sprzedawcy i inni profesjonaliści, a także naukowcy i urzędnicy publiczni. Jako globalne zrzeszenie handlowe ICSC utrzymuje kontakt z ponad 25 krajowymi i regionalnymi zrzeszeniami centrów handlowych z całego świata.
Podstawowymi celami ICSC jest wspieranie rozwoju branży centrów handlowych oraz podnoszenie ich znaczenia jako ważnych instytucji w społecznościach. Dokonuje tego poprzez promowanie roli centrów handlowych w marketingu dóbr konsumenckich i usług, ustanawianie kodeksów etyki biznesu oraz etycznego postępowania w kontaktach między sprzedawcami i konsumentami, a także agencjami publicznymi i rządowymi. ICSC zachęca do prowadzenia badań nad architekturą i projektowaniem centrów handlowych oraz nad rozwojem i poprawą metod zarządzania i obsługi.
Organizacja zbiera i rozprowadza pośród członków informacje dotyczące technik dochodowego działania, które pomagają poszczególnym centrom handlowym i branży, zajmuje się badaniem warunków ekonomicznych, marketingowych i wizerunkowych, mających wpływ na branżę centrów handlowych oraz wspieraniem prestiżu i statusu członków jako godnych zaufania specjalistów na polu rozwoju i zarządzania centrami handlowymi.
Więcej: www.icsc.org
Nadesłał:
izastraczek
|