Rekordowe zainteresowanie kartami paliwowo-serwisowymi UTA


Rekordowe zainteresowanie kartami paliwowo-serwisowymi UTA
2008-10-27
Karty UTA cieszą się rosnącym zainteresowaniem. Po dynamicznym wzroście sprzedaży w latach ubiegłych, wszystko wskazuje, że rok 2008 zakończy się najlepszym wynikiem w historii UTA w Polsce.

W związku ze wzrostem zainteresowania kartami paliwowo-serwisowymi UTA, zarząd przyjął pod koniec ubiegłego roku plan, zakładający wzrost sprzedaży w 2008 roku o kolejne 40% w stosunku do roku 2007.

Przeczytaj również:

Okazało się, że były to prognozy bardzo zachowawcze. Rynek odpowiedział dużym zainteresowaniem na nowe rozwiązania wprowadzone przez UTA w tym roku m.in. ułatwienie procedur rozpoczęcia współpracy, ciągłe  poszerzanie sieci akceptacji kart, zwrot VAT w formie fakturowania netto nie tylko z faktur UTA ale także z faktur trzecich. W pierwszej połowie 2008 roku liczba nowych kart wydanych klientom UTA w porównaniu z tym samym okresem roku 2007 wzrosła o ponad 82%.

- Jesteśmy mile zaskoczeni potrzebą weryfikacji naszych prognoz. Po raz kolejny otrzymaliśmy sygnał z rynku, że nasze działania wychodzą na przeciw oczekiwaniom polskich przedsiębiorców - powiedział Michał Gwiaździński dyrektor ds. sprzedaży UTA Polska Sp. z o.o.

Wzrost zainteresowania jest pochodną również znacznego powiększenia się grupy odbiorców kart paliwowo-serwisowych o firmy dotychczas nie korzystające z tego typu rozwiązań. Klientami UTA są zarówno duże przedsiębiorstwa transportowe, koncerny posiadające floty samochodowe jak i firmy posiadające jedynie kilka pojazdów ciężarowych.



Nadesłał:

m.korpusik@mediaconnect.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl