Profit CRM – kluczowe ogniwo w Twoim biznesie


2011-09-27
Pierwsze systemy do zarządzania relacjami z klientami, które pojawiły się w latach 80. miały dość ograniczoną funkcjonalność i pozwalały realizować jedynie ściśle określone zadania. Dynamiczny rozwój rynku sprawił, że obecnie przeobraziły się one w multifunkcyjne platformy, jak np. Profit CRM.

Wysoka konkurencyjność na rynkach i stale rosnące wymagania kontrahentów powodują, że firmy muszą realizować coraz bardziej skomplikowane zlecenia. Chcąc radzić sobie
z tym problemem, przedsiębiorcy przykładają większą wagę do efektywnego zarządzania. Wsparciem są dla nich nowoczesne platformy CRM pozwalające skutecznie usprawnić ten proces.

Przeczytaj również:

Profit CRM jest nowoczesnym narzędziem, które znajduje zastosowanie w niemal każdej branży, ponieważ jest na bieżąco dostosowywane do potrzeb użytkowników.

Tworząc nasz system, wiedzieliśmy, że będzie on poddawany wielu modernizacjom, dlatego musieliśmy zapewnić mu elastyczność. Dzięki temu, słuchając opinii naszych klientów, możemy wciąż udoskonalać jego funkcjonalność – mówi Przemysław Zygmunt
z firmy AC SOFTWARE, producenta Profit CRM.

Profit CRM zbudowany jest modułowo. Każdy element odpowiada za inne funkcje, co pozwala wykorzystywać go w różnych segmentach firmy. Jednym z komponentów jest moduł handlowy, który integruje wszelkie informacje dotyczące obsługi klientów. Dzięki niemu każdy uprawniony pracownik ma dostęp nie tylko do wystawionych faktur, należności, czy listy zakupionych towarów, ale również do historii kontaktów z klientem czy raportów. Ponadto może tworzyć oferty i przyjmować zamówienia.

Innym atutem Profit CRM jest rozbudowany moduł Serwis, który umożliwia dostęp do pełnej historii serwisowej urządzeń. System pozwala ewidencjonować koszty związane z wykonaniem usługi oraz weryfikować okresy obowiązywania gwarancji, co znacznie ułatwia obsługę, a jednocześnie podnosi jej jakość.

Między innymi dzięki modułom Projekty oraz Organizer można usprawnić także pracę kadry zarządzającej. Wspomagają efektywne planowanie i realizację wieloetapowych zleceń. Można szczegółowo delegować zadania poszczególnym pracownikom, zaplanować terminy rozpoczęcia i zakończenia prac czy monitorować postępy dzięki historii.

Profit CRM może zostać zintegrowany niemal z każdym programem handlowym oraz
z wieloma aplikacjami np. Outlook, co znacznie ułatwia jego wdrożenie.

 

Moduły dostępne w programie:

Moduł

Możliwości

Podmioty

Gromadzenie najważniejszych informacji o klientach, przedstawicielach, urzędach itp.

Kontakty Personalne

Wyodrębnianie danych personalnych, pozwala na gromadzenie historii współpracy również w obrębie poszczególnego kontaktu.

Organizer

Zarządzenie czasem pracy, stanowi rozwiązanie w organizacji
i wizualizacji przebiegu pracy.

Notatki

Zastępuje w formie elektronicznej bardzo popularne tzw. "żółte karteczki".

Magazyn plików

Umożliwia zarządzanie i kontrolę plików.

Korespondencja

Zarządzenie obiegiem korespondencji.

Dokumenty kontrolowane

Pozwala na identyfikację fizycznych dokumentów - ich miejsca przechowywania, jak i terminów ważności.

CallCenter

Integruje się z centralami telefonicznymi oraz pozwala na gromadzenie informacji na temat przeprowadzonych rozmów telefonicznych.

Handel

Dostęp do listy wystawionych faktur i korekt, należności, zakupionych towarów oraz ogólnego podsumowania historii handlowej z danym podmiotem. Dodatkowo umożliwia obsługę wielowariantowego ofertowania oraz zamówień.

Serwiswww.profitcrm.pl

 

 

 



Nadesłał:

inplusPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl

Wyszukiwarka:


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>



Ostatnio dodane artykuły:

Zwrot opakowań bez frustracji. Wygoda konsumenta i bezpieczeństwo operacyjne sklepu Zwrot opakowań bez frustracji. Wygoda konsumenta i bezpieczeństwo operacyjne sklepu
Aż 73,3 % Polaków uważa system kaucyjny za najlepszy sposób odzyskiwania opakowań po napojach, choć wciąż tylko niewielki odsetek korzysta z automatów zwrotnych – wynika z badania „Postawy Polaków wobec systemu kaucyjnego” przeprowadzonego na początku 2025 roku.

Automaty paczkowe i decentralizacja dostaw Automaty paczkowe i decentralizacja dostaw
Z badania „E-commerce w Polsce” przygotowanego przez Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że już 77% internautów dokonuje zakupów online, a dla niemal połowy z nich preferowaną formą dostawy są automaty paczkowe.

Partnerstwo EcoAction i COMP. Nowy standard wsparcia dla detalistów w obliczu systemu kaucyjnego Partnerstwo EcoAction i COMP. Nowy standard wsparcia dla detalistów w obliczu systemu kaucyjnego
Transformacja rynku handlu detalicznego związana z wdrożeniem systemu kaucyjnego w Polsce wymaga od przedsiębiorców nie tylko przystosowania infrastruktury, ale też zrozumienia nowej rzeczywistości regulacyjnej.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Sprzedaż motocykli na pełnym gazie. Rekordowe wzrosty i zmiana stylu życia Polaków Sprzedaż motocykli na pełnym gazie. Rekordowe wzrosty i zmiana stylu życia Polaków
Maj 2025 roku przyniósł rekordowy wynik sprzedaży motocykli – w Polsce zarejestrowano 5 311 nowych jednośladów, +18,3% w ujęciu rocznym, wynika z danych PZPM. To najlepszy maj od dekady

Grigeo Group — produkcja papieru zostanie podwojona dzięki inwestycji przekraczającej 106 mln euro Grigeo Group — produkcja papieru zostanie podwojona dzięki inwestycji przekraczającej 106 mln euro
Grupa AB „Grigeo Group“, jedna z największych grup przemysłu papierniczego i drzewnego w krajach bałtyckich, uruchamia rekordowy program inwestycyjny o wartości ponad 106 mln euro w rozwój swojej działalności w zakresie papierów higienicznych.

System kaucyjny w praktyce System kaucyjny w praktyce
Wprowadzenie systemu kaucyjnego to jedno z największych wyzwań organizacyjnych i technologicznych, z jakimi zmierzy się polski handel detaliczny w najbliższych miesiącach.

Partnerstwo PolKa - Polska Kaucja i COMP Partnerstwo PolKa - Polska Kaucja i COMP
Operator systemu kaucyjnego PolKa-Polska Kaucja oraz COMP, ekspert w zakresie rozwiązań technologicznych dla handlu detalicznego, przeprowadziły integrację systemów kasowych z technologią wspierającą obsługę kaucji.

Kaucja za butelki i puszki – ile zapłacimy, gdzie oddamy, jak to działa? Kaucja za butelki i puszki – ile zapłacimy, gdzie oddamy, jak to działa?
Od października br. w Polsce zacznie obowiązywać ogólnokrajowy system kaucyjny, który obejmie opakowania po napojach – plastikowe butelki do 3 litrów, puszki aluminiowe do 1 litra oraz szklane butelki wielokrotnego użytku.

więcej »

Ostatnio dodane wpisy:

Doradztwo dla przedsiębiorstw
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001
więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito