Profit CRM – kluczowe ogniwo w Twoim biznesie


2011-09-27
Pierwsze systemy do zarządzania relacjami z klientami, które pojawiły się w latach 80. miały dość ograniczoną funkcjonalność i pozwalały realizować jedynie ściśle określone zadania. Dynamiczny rozwój rynku sprawił, że obecnie przeobraziły się one w multifunkcyjne platformy, jak np. Profit CRM.

Wysoka konkurencyjność na rynkach i stale rosnące wymagania kontrahentów powodują, że firmy muszą realizować coraz bardziej skomplikowane zlecenia. Chcąc radzić sobie
z tym problemem, przedsiębiorcy przykładają większą wagę do efektywnego zarządzania. Wsparciem są dla nich nowoczesne platformy CRM pozwalające skutecznie usprawnić ten proces.

Przeczytaj również:

Profit CRM jest nowoczesnym narzędziem, które znajduje zastosowanie w niemal każdej branży, ponieważ jest na bieżąco dostosowywane do potrzeb użytkowników.

Tworząc nasz system, wiedzieliśmy, że będzie on poddawany wielu modernizacjom, dlatego musieliśmy zapewnić mu elastyczność. Dzięki temu, słuchając opinii naszych klientów, możemy wciąż udoskonalać jego funkcjonalność – mówi Przemysław Zygmunt
z firmy AC SOFTWARE, producenta Profit CRM.

Profit CRM zbudowany jest modułowo. Każdy element odpowiada za inne funkcje, co pozwala wykorzystywać go w różnych segmentach firmy. Jednym z komponentów jest moduł handlowy, który integruje wszelkie informacje dotyczące obsługi klientów. Dzięki niemu każdy uprawniony pracownik ma dostęp nie tylko do wystawionych faktur, należności, czy listy zakupionych towarów, ale również do historii kontaktów z klientem czy raportów. Ponadto może tworzyć oferty i przyjmować zamówienia.

Innym atutem Profit CRM jest rozbudowany moduł Serwis, który umożliwia dostęp do pełnej historii serwisowej urządzeń. System pozwala ewidencjonować koszty związane z wykonaniem usługi oraz weryfikować okresy obowiązywania gwarancji, co znacznie ułatwia obsługę, a jednocześnie podnosi jej jakość.

Między innymi dzięki modułom Projekty oraz Organizer można usprawnić także pracę kadry zarządzającej. Wspomagają efektywne planowanie i realizację wieloetapowych zleceń. Można szczegółowo delegować zadania poszczególnym pracownikom, zaplanować terminy rozpoczęcia i zakończenia prac czy monitorować postępy dzięki historii.

Profit CRM może zostać zintegrowany niemal z każdym programem handlowym oraz
z wieloma aplikacjami np. Outlook, co znacznie ułatwia jego wdrożenie.

 

Moduły dostępne w programie:

Moduł

Możliwości

Podmioty

Gromadzenie najważniejszych informacji o klientach, przedstawicielach, urzędach itp.

Kontakty Personalne

Wyodrębnianie danych personalnych, pozwala na gromadzenie historii współpracy również w obrębie poszczególnego kontaktu.

Organizer

Zarządzenie czasem pracy, stanowi rozwiązanie w organizacji
i wizualizacji przebiegu pracy.

Notatki

Zastępuje w formie elektronicznej bardzo popularne tzw. "żółte karteczki".

Magazyn plików

Umożliwia zarządzanie i kontrolę plików.

Korespondencja

Zarządzenie obiegiem korespondencji.

Dokumenty kontrolowane

Pozwala na identyfikację fizycznych dokumentów - ich miejsca przechowywania, jak i terminów ważności.

CallCenter

Integruje się z centralami telefonicznymi oraz pozwala na gromadzenie informacji na temat przeprowadzonych rozmów telefonicznych.

Handel

Dostęp do listy wystawionych faktur i korekt, należności, zakupionych towarów oraz ogólnego podsumowania historii handlowej z danym podmiotem. Dodatkowo umożliwia obsługę wielowariantowego ofertowania oraz zamówień.

Serwiswww.profitcrm.pl

 

 

 



Nadesłał:

inplusPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl

Wyszukiwarka:


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>



Ostatnio dodane artykuły:

Świadome wybory – od segregacji do realnego wpływu na środowisko Świadome wybory – od segregacji do realnego wpływu na środowisko
Temat ochrony środowiska coraz mocniej zakorzenia się w codziennych praktykach konsumentów. Równocześnie wciąż aktualnym pozostaje pytanie, jak sprawić, by deklarowana gotowość społeczna przekładała się na realne zmiany i namacalne korzyści proekologiczne.

Hotele i restauracje w świąteczno-noworocznym nastroju. Hotele i restauracje w świąteczno-noworocznym nastroju.
Tegoroczny okres świąteczno-noworoczny może być dla hoteli, restauracji i firm cateringowych wyjątkowo udany. Subindeks Barometru EFL dla HoReCa wzrósł czwarty raz z rzędu i w IV kwartale br. wyniósł 53,7 pkt. (+0,7 pkt. kw./kw.), osiągając najwyższy poziom od ponad 4 lat.

Polska w nowym obiegu. System kaucyjny jako impuls do zmiany nawyków konsumenckich i handlu Polska w nowym obiegu. System kaucyjny jako impuls do zmiany nawyków konsumenckich i handlu
Według badania ARC Rynek i Opinia z 2024 roku, aż 82% Polaków deklarowało gotowość do zwrotu butelek i puszek w zamian za kaucję, o ile proces będzie prosty i szybki.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Zwycięzcy VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego ogłoszeni Zwycięzcy VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego ogłoszeni
Warsztaty międzypokoleniowe, koncert, warsztaty fotograficzne, publikacja o Domu Bramnym i flash mob – te projekty zostaną zrealizowane w ramach VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego.

Wygoda przede wszystkim. Co naprawdę zachęci Polaków do zwrotu opakowań? Wygoda przede wszystkim. Co naprawdę zachęci Polaków do zwrotu opakowań?
Z raportu „Nowe nawyki, nowe wyzwania. Jak Polacy postrzegają system kaucyjny?”, przygotowanego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR, wynika jednoznacznie: klucz do sukcesu systemu kaucyjnego to wygoda.

Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej? Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.

Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.

Wolt i Żabka Jush: doskonałe połączenie, które redefiniuje codzienne zakupy Polaków
Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy.

więcej »

Ostatnio dodane wpisy:

Doradztwo dla przedsiębiorstw
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001
więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito