Profit CRM – kluczowe ogniwo w Twoim biznesie


2011-09-27
Pierwsze systemy do zarządzania relacjami z klientami, które pojawiły się w latach 80. miały dość ograniczoną funkcjonalność i pozwalały realizować jedynie ściśle określone zadania. Dynamiczny rozwój rynku sprawił, że obecnie przeobraziły się one w multifunkcyjne platformy, jak np. Profit CRM.

Wysoka konkurencyjność na rynkach i stale rosnące wymagania kontrahentów powodują, że firmy muszą realizować coraz bardziej skomplikowane zlecenia. Chcąc radzić sobie
z tym problemem, przedsiębiorcy przykładają większą wagę do efektywnego zarządzania. Wsparciem są dla nich nowoczesne platformy CRM pozwalające skutecznie usprawnić ten proces.

Przeczytaj również:

Profit CRM jest nowoczesnym narzędziem, które znajduje zastosowanie w niemal każdej branży, ponieważ jest na bieżąco dostosowywane do potrzeb użytkowników.

Tworząc nasz system, wiedzieliśmy, że będzie on poddawany wielu modernizacjom, dlatego musieliśmy zapewnić mu elastyczność. Dzięki temu, słuchając opinii naszych klientów, możemy wciąż udoskonalać jego funkcjonalność – mówi Przemysław Zygmunt
z firmy AC SOFTWARE, producenta Profit CRM.

Profit CRM zbudowany jest modułowo. Każdy element odpowiada za inne funkcje, co pozwala wykorzystywać go w różnych segmentach firmy. Jednym z komponentów jest moduł handlowy, który integruje wszelkie informacje dotyczące obsługi klientów. Dzięki niemu każdy uprawniony pracownik ma dostęp nie tylko do wystawionych faktur, należności, czy listy zakupionych towarów, ale również do historii kontaktów z klientem czy raportów. Ponadto może tworzyć oferty i przyjmować zamówienia.

Innym atutem Profit CRM jest rozbudowany moduł Serwis, który umożliwia dostęp do pełnej historii serwisowej urządzeń. System pozwala ewidencjonować koszty związane z wykonaniem usługi oraz weryfikować okresy obowiązywania gwarancji, co znacznie ułatwia obsługę, a jednocześnie podnosi jej jakość.

Między innymi dzięki modułom Projekty oraz Organizer można usprawnić także pracę kadry zarządzającej. Wspomagają efektywne planowanie i realizację wieloetapowych zleceń. Można szczegółowo delegować zadania poszczególnym pracownikom, zaplanować terminy rozpoczęcia i zakończenia prac czy monitorować postępy dzięki historii.

Profit CRM może zostać zintegrowany niemal z każdym programem handlowym oraz
z wieloma aplikacjami np. Outlook, co znacznie ułatwia jego wdrożenie.

 

Moduły dostępne w programie:

Moduł

Możliwości

Podmioty

Gromadzenie najważniejszych informacji o klientach, przedstawicielach, urzędach itp.

Kontakty Personalne

Wyodrębnianie danych personalnych, pozwala na gromadzenie historii współpracy również w obrębie poszczególnego kontaktu.

Organizer

Zarządzenie czasem pracy, stanowi rozwiązanie w organizacji
i wizualizacji przebiegu pracy.

Notatki

Zastępuje w formie elektronicznej bardzo popularne tzw. "żółte karteczki".

Magazyn plików

Umożliwia zarządzanie i kontrolę plików.

Korespondencja

Zarządzenie obiegiem korespondencji.

Dokumenty kontrolowane

Pozwala na identyfikację fizycznych dokumentów - ich miejsca przechowywania, jak i terminów ważności.

CallCenter

Integruje się z centralami telefonicznymi oraz pozwala na gromadzenie informacji na temat przeprowadzonych rozmów telefonicznych.

Handel

Dostęp do listy wystawionych faktur i korekt, należności, zakupionych towarów oraz ogólnego podsumowania historii handlowej z danym podmiotem. Dodatkowo umożliwia obsługę wielowariantowego ofertowania oraz zamówień.

Serwiswww.profitcrm.pl

 

 

 



Nadesłał:

inplusPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl

Wyszukiwarka:


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>



Ostatnio dodane artykuły:

Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do stolika w restauracji, kioski samoobsługowe i roboty serwujące pizzę bezpośrednio do stolika, umożliwiają szybsze, bardziej intuicyjne zamawianie oraz płatności.

Duet, który zachwyca – świętuj Dzień Kawy ze Starbucks!
1 października, z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, Starbucks zaprasza do świętowania w wyjątkowym towarzystwie. W ofercie kawiarni pojawiają się dwie nowe kawy ziarniste – Starbucks® Milano Duetto, które wprowadzą miłośników kawy w świat kontrastów między ziarnami jasno a ciemno palonymi.

Umowa podpisana, ale co dalej? Czyli ABC odbioru nieruchomości na Cyprze Północnym
Wybór lokalizacji oraz konkretnego lokalu to dopiero pierwszy krok w kierunku posiadania swojego wymarzonego mieszkania.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Polski rynek biurowy zaczyna się polaryzować Polski rynek biurowy zaczyna się polaryzować
Mateusz Strzelecki, Partner / Head of Tenant Representation w Walter Herz

Sztuka w sercu designu
Wystartowały targi Cersaie w Bolonii, jedno z najważniejszych wydarzeń branży ceramicznej. W tym roku Grupa Tubądzin po raz kolejny prezentuje swoje produkty, tym razem zapraszając odwiedzających do świata, gdzie sztuka spotyka się z wyjątkowym designem.

Nowoczesne rozwiązanie na elewacje budynków
Zastosowanie gresu na elewacjach staje się jednym z coraz częściej wybieranych rozwiązań, dając szerokie możliwości kreatywnej aranżacji zewnętrznych powierzchni budynków.

Grupa Roca wkracza w erę cyfrowej opieki zdrowotnej i inwestuje w trzeci fundusz CRB Health Tech Grupa Roca wkracza w erę cyfrowej opieki zdrowotnej i inwestuje w trzeci fundusz CRB Health Tech
Wynosząca milion euro inwestycja jest realizowana przez Roca Group Ventures.

Polska baristka na międzynarodowej arenie!
Już za kilka dni w Londynie Coffee Masterzy z regionu Europy i Afryki w Starbucks staną jak co roku do rywalizacji o tytuł najlepszego. Nasz kraj reprezentować będzie utalentowana Wiktoria Piasecka – najlepsza polska baristka w 2024!

więcej »

Ostatnio dodane wpisy:

Doradztwo dla przedsiębiorstw
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001
więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito