Produkty marki Mola Towarem Roku 2010
W wyniku głosowania menadżerów i właścicieli sklepów w Polsce, produkty Mola zostały uznane najbardziej dochodowymi w kategorii papierowe artykuły higieniczne. Tym samym marka Mola otrzymała tytuł „Towaru Roku 2010”.
Nagroda „Towar Roku" jest wyjątkowa, ponieważ przyznają ją detaliści - menadżerowie i właściciele sklepów z całej Polski. W końcu nikt lepiej niż oni nie może stwierdzić, które produkty cieszą się największą popularnością wśród konsumentów. W wyniku badania przeprowadzonego na zlecenie wydawcy magazynu „Detal dzisiaj" w grudniu 2010 roku, produkty marki Mola były najczęściej wskazywane jako najbardziej dochodowe w kategorii papierowe artykuły higieniczne.
Miano najbardziej dochodowego produktu w swojej kategorii to nie pierwsze wyróżnienie dla artykułów Mola produkowanych przez firmę Metsa Tissue Poland. W ubiegłym roku marka Mola uzyskała również trzy Złote Laury Konsumenta 2010 w kategoriach: papier toaletowy, ręczniki papierowe i chusteczki higieniczne oraz Laur Konsumenta - Odkrycie Roku 2010 za ręczniki Mola Giant XL.
Nadesłał:
aleksandra.rogala
|