Piątnica jedną z najmocniejszych polskich marek spożywczych


Piątnica jedną z najmocniejszych polskich marek spożywczych
2009-12-21
Piątnica została uznana za jedną z najmocniejszych i najbardziej wartościowych marek sektora spożywczego w tegorocznym rankingu dziennika „Rzeczpospolita”. Wartość marki wzrosła w stosunku do ubiegłego roku o 25%.

Obecna od ponad 40 lat na rynku marka Piątnica zajęła wysoką pozycję w tegorocznym „Rankingu najcenniejszych polskich marek” opracowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”.

Przeczytaj również:

Wartość marki została oszacowana na 209,1 mln zł, co oznacza, że w ciągu roku wzrosła ona o ok. 25%. Plasując się na 60 miejscu w klasyfikacji generalnej rankingu, marka Piątnica poprawiła ubiegłoroczny wynik aż o 6 pozycji. 

Piątnica uzyskała także wysoką lokatę w zestawieniu szczegółowym marek w kategorii „Produkty żywnościowe”. Na 71 sklasyfikowanych brandów Piątnica zajęła 13 miejsce, wyprzedzając takie marki jak Mlekovita, Kotlin, Ostrovia, Lubella czy Winiary. W rankingu analizie poddano moc marki, jej siłę, prestiż, a także świadomość oraz postrzeganą wartość i jakość. Marka Piątnica wyraźnie wyróżniła się w kategoriach „Postrzegana wartość” oraz „Postrzegana jakość”. W pierwszej z nich otrzymała identyczną ilość punktów (70), jak lider rankingu – marka Pudliszki.  

Jesteśmy dumni z obecności marki Piątnica w prestiżowym rankingu najcenniejszych polskich marek „Rzeczpospolitej”. Mocna pozycja naszej marki na rynku to efekt wieloletniej pracy mleczarni nad jakością produktów. W przeciwieństwie do wielu innych firm nie korzystamy z reklamy, a zaufanie klientów zdobyliśmy przede wszystkim dzięki najwyższej jakości naszych produktów. Staramy się sprostać rosnącym wymaganiom konsumentów, dlatego wciąż ulepszamy nasze wyroby, poszerzamy ofertę oraz wprowadzamy najnowocześniejsze rozwiązania produkcyjne” – mówi Zbigniew Kalinowski – prezes 
OSM Piątnica. 

Tegoroczny „Ranking najcenniejszych polskich marek” dziennika „Rzeczpospolita” został opracowany przy współpracy z firmą Acropolis Advisory oraz Nielsen. Szczegółowe wyniki rankingu opublikowano w specjalnym dodatku do „Rzeczpospolitej” oraz na stronie internetowej: www.rankingmarek.pl.



Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl