Nowy Senior Project Manager w New Line Media
Szeregi agencji marketingu mobilnego, New Line Media, wzmocnił Radosław Gradkiewicz. Doświadczenie zdobywał pracując wcześniej m.in. jako programista w firmie m-marketingu EL2 Sp. z o. o.
Do jego nowych obowiązków będzie należała kompleksowa obsługa projektów związanych z mobilnymi akcjami marketingowymi, tj. wdrażanie nowoczesnych technologii, opracowywanie i wprowadzanie uniwersalnego systemu obsługi ruchu SMS-owego i MMS-owego wraz z zaawansowanym systemem raportów i statystyk.
- Team New Line Media spotykałem już wcześniejszej na swojej drodze zawodowej. Silna grupa profesjonalistów, z którymi zawsze dobrze mi się współpracowało, wieloletnie doświadczenie w tworzeniu projektów oraz świeże spojrzenie na marketing mobilny, to główne powody, dla których postanowiłem podjąć pracę w tej firmie. Dodatkowo szerokie perspektywy rozwoju, możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań, utwierdzają mnie w przekonaniu, że praca w tym zespole to przyszłość, a już dziś daje mi wiele satysfakcji - mówi Radosław Gradkiewicz, Senior Project Manager w New Line Media.
Radosław Gradkiewicz, programista, grafik, webmaster, instruktor i administrator systemów, zajmie się również konsultacjami technicznymi dla pracowników działu marketingu, kontaktem z klientami w zakresie technologii oraz zarządzaniem zespołem programistów. W nowej pracy wykorzystuje nabyte doświadczenie, szerokie umiejętności w dziedzinie, jaką jest informatyka. W swoim port folio posiada zrealizowane projekty aplikacji mobilnych dedykowanym akcjom marketingowym dużych korporacji i marek takich jak: Pepsi, Lays, Era, Orange, Heineken, Shulstad, Shell, Polskie Radio czy Indykpol.
W czasie wolnym eksploruje możliwości wegetariańskiej kuchni, a także realizuje swoją pasję do grafiki i fotografowania, często godzinami przesiadując na lotnisku i uprawiając tzw. planespotting. W przyszłości chciałby zrobić licencję pilota.
Więcej: http://www.newlinemedia.pl
New Line Media proponuje szeroki wachlarz usług w zakresie marketingu mobilnego (tzw. m-marketing), m-reklamy, Bluetooth marketing, call center & handling house. Proponuje pełną obsługę od kreacji i strategii po techniczną realizację, a także koordynację. Agencja przygotowuje akcje promocyjne na urządzenia mobilne, organizując m.in. kampanie SMS Pull oraz Push; MMS; WAP; IVR. Ponadto projektuje i wykonuje akcesoria do telefonów komórkowych, tj. kontent multimedialny: tapety; dzwonki; wygaszacze; gry Java itp. Techniczna infrastruktura New Line Media pozwala na połączenie z SMSC (SMS Centrum, do którego trafiają wszystkie wysyłane SMSy) oraz MMSC (MMS Centrum) wszystkich polskich operatorów telefonii komórkowej. Więcej informacji: www.newlinemedia.pl
Nadesłał:
ap
|