Nowy Client Service Director w agencji Venti
Agencja interaktywna Venti nawiązała współpracę z Agnieszką Biskupską, która od początku maja br. pełni w firmie funkcję Client Service Directora. Wcześniej, przez blisko 6 lat, pracowała na stanowiskach kierowniczych w Digital One (spółce grupy Euro RSCG).
Agnieszka Biskupska odpowiedzialna jest za rozwój działu Client Service agencji interaktywnej Venti, koordynację pracy jej Managerów i Account Managerów, oraz optymalizowanie procesów obsługi klienta - zarówno na etapie przetargowym, jak i projektowym. Tworząc nowe w strukturze firmy stanowisko Client Service Directora, powierzono jej opiekę i nadzór nad kilkunastoosobowym zespołem.
Doświadczenie w zarządzaniu kadrą i projektami, znajomość branży interaktywnej oraz umiejętności niezbędne w kontaktach z klientami zdobyłam podczas kilku lat pracy w Digital One, pod bezpośrednim zwierzchnictwem wybitnych ekspertów branży interaktywnej, którzy wprowadzali mnie w tajniki tego zawodu. Karierę zaczynałam od funkcji Managera Projektu, następnie byłam Account Managerem, a przez ostatnie dwa lata Account Directorem - mówi Agnieszka Biskupska. Korzystałam z najlepszych wzorców. Teraz mam nadzieję przekazać je dalej :-)
Agnieszka Biskupska jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego. Od 9 lat zawodowo związana jest z Internetem. W jej portfolio klientów i koordynowanych projektów jest przede wszystkim Telekomunikacja Polska i Orange, ale także DomBank, Ikea, MultiBank, Renault, Sony Ericsson. Agnieszka, poza pracą, uwielbia nurkowanie, grę w squasha i spacery po lesie z Urwisem - dwuletnim labradorem.
Profil zawodowy Agnieszki Biskupskiej http://www.goldenline.pl/agnieszka-biskupska2
Digital One / Euro RSCG http://www.eurorscg.pl
Agencja interaktywna Venti http://www.venti.com.pl
Agencja interaktywna Venti działa na polskim rynku internetowym B2B od 10 lat, realizując projekty m.in. dla takich marek jak: Agros Nova, Appetita, Gatta, Konica, Premium Foods, Pollena, PZU, Real, Vileda. Doświadczony zespół managerów, projektantów zaawansowanych rozwiązań informatycznych i graficznych, specjalistów e-marketingu oraz copywriterów dostarcza Klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie działań internetowych. Firma oferuje usługi konsultingowe, wdraża nowoczesne technologie na potrzeby biznesu, buduje strategie obecności marki w Sieci. Rozwija serwisy WWW, oferuje usługi w zakresie pozycjonowania, realizuje kampanie reklamowe online i internetowe programy lojalnościowe, prowadzi działania SEM, projektuje i wdraża platformy e-commerce oraz systemy zarządzania treścią. Venti jest trzykrotnym laureatem prestiżowego branżowego konkursu WebstarFestival, w którym nagradza się najlepsze polskie produkcje WWW.
Nadesłał:
netafora
|