Nowe możliwości w outdoorze


Nowe możliwości w outdoorze
2012-01-30
Telebim przyciąga spojrzenia jak magnes. Ludzkie oko reaguje na ruch i światło, dzięki temu ekrany LED wyróżniają się w przestrzeni miejskiej i są oglądane przez przechodniów znacznie częściej, niż statyczne bilbordy.
Przeczytaj również:
Skuteczny wymiar reklamy                                                                   
Chcąc dotrzeć do 50 proc. Polaków, oglądających telewizję, należałoby zamówić reklamę w czterech największych stacjach telewizyjnych. Jak nietrudno się domyślić, koszty takich działań byłyby gigantyczne. Dlatego rozwiązaniem zdecydowanie tańszym jest wykorzystanie w kampanii reklamowej różnego rodzaju mediów.

- Pozwala to obniżyć wydatki na promocję w pozostałych mediach, bez zmniejszania zasięgu kampanii reklamowej. Reklama w telewizji nie zawsze gwarantuje skuteczność, a nakład finansowy jest zdecydowanie wyższy niż w przypadku cyfrowej reklamy outdoorowej – przekonuje Szymon Świtilnik, media manager w firmie Medas-Media, która jest liderem w branży ekranów reklamowych LED. Firma dysponuje ponad 650 ekranami na terenie całej Polski.

Ogólnopolski zasięg                                                           
Rozmieszczenie ekranów na terenie całego kraju daje możliwość tworzenia zarówno kampanii ogólnopolskich, jak i regionalnych. Przedsiębiorstwa działające lokalnie mają możliwość dotarcia do grupy odbiorców z interesującego ich regionu. Nie muszą przy tym korzystać z mediów regionalnych, które często są przez mieszkańców po prostu pomijane. 

Warto podkreślić, że przeciętny mieszkaniec dużego miasta widzi codziennie prawie 2 tys. przekazów reklamowych. 


Ekrany LED rozmieszcza się tylko w dobrze widocznych punktach, co gwarantuje skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów.  - Ekrany montowane są nie tylko w metropoliach, w miastach powiatowych, ale również w małych miasteczkach. Na naszej stronie internetowej każdy wyświetlacz posiada dokładną charakterystykę, zawierającą takie elementy jak liczba mieszkańców miasta, powierzchnia wyświetlacza oraz  dzienna liczba osób przemieszczających się w otoczeniu ekranu - mówi Szymon Świtilnik z firmy Medas-Media.

Jedna firma, wiele możliwości
Agencje oferujące powierzchnię reklamową na ekranach LED coraz częściej proponują kompleksową obsługę w zakresie przygotowania i planowania działań reklamowych. W Medas-Media rozpoczęcie ogólnopolskiej kampanii zajmuje zaledwie 4 dni, a ewentualna wymiana materiałów to tylko dwa dni. Reklamę można zatem w krótkim czasie dopasować do bieżącego zapotrzebowania na promocję danego produktu. To jeden z największych atutów reklam na nośnikach LED, które świetnie sprawdzają się jako nośnik informacji o krótkim okresie ważności: promocjach, wyprzedażach, zaproszeniach na różnego rodzaju wydarzenia, etc.


Dzięki własnemu studiu graficznemu Medas-Media oferuje swoim klientom profesjonalne przygotowanie spotów reklamowych. Umożliwia to kompleksowe przygotowanie kampanii na nośnikach LED. – Po setkach zrealizowanych projektów wiemy, że największą popularnością cieszą się dwa rodzaje spotów reklamowych: proste animacje oraz zaawansowane animacje. Są to ciekawsze i zdecydowanie bardziej atrakcyjne formy, dla odbiorców. - dodaje Krzysztof Wróbel, manager działu graficznego Medas-Media.

Reklama na ekranach LED to jedna z najskuteczniejszych form promocji outdoorowej. Dynamiczne spoty przyciągają wzrok, docierając do dużo większej liczby odbiorców niż tradycyjny bilbord. Telebimy są odporne na warunki atmosferyczne i, co bardzo ważne, są łatwo dostrzegalne również z dużej odległości.


Nadesłał:

Medas-Media
http://www.medas-media.com.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl