Mondial Assistance z Laurem Klienta
Marka Mondial Assistance otrzymała tegoroczny Laur Klienta - Odkrycie 2013 roku w kategoriach usługi assistance oraz ubezpieczenia turystyczne.
Odkrycie Roku jest specjalną kategorią programu Laur Klienta, stworzoną z myślą o innowacyjnych produktach i usługach, które klienci darzą zaufaniem, ciekawie i skutecznie wprowadzanych na rynek oraz tych, które zostały po raz pierwszy wskazane przez klientów w ogólnopolskim plebiscycie konsumenckim. O przyznaniu nominacji decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna wydawnictwa Rzecz o Biznesie (ukazującego się co miesiąc w dzienniku Rzeczpospolita), która ocenia innowacyjność, perspektywy odbioru przez rynek oraz prognozowaną dynamikę wzrostu popularności marki. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy producenci.
- Jest nam niezmiernie miło, że nasze działania zmierzające do bycia innowacyjnym liderem w branży usług pomocowych zostały docenione i nagrodzone. Jest to dla nas szczególnie cenne, biorąc pod uwagę, jak duży wpływ na przyznanie wyróżnienia ma obiektywne głosowanie konsumentów. Bycie jedyną nagrodzoną marką w kategorii usług assistance oraz ubezpieczeń turystycznych to duże osiągnięcie, a bycie o krok przed tak wymagającymi konkurentami rynkowymi potwierdza, że nasze starania nie idą na marne – mówi Tomasz Frączek, prezes zarządu Mondial Assistance.
Sondaż podczas ogólnopolskiego projektu konsumenckiego Laur Klienta przeprowadzany jest poprzez ankiety telefoniczne, głosowania internetowe za pośrednictwem witryny internetowej www.laur-konsumenta.pl a także poprzez sondy na kilkudziesięciu portalach branżowych oraz serwisach tematycznych.