Michał Hucał nowym Członkiem Zarządu ds. Marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ oraz UF
Z dniem 25 kwietnia br. Michał Hucał dołącza do Zarządu Nationale-Nederlanden Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A., obejmując stanowisko Członka Zarządu ds. Marketingu.
Michał Hucał posiada ponad 12 letnie doświadczenie w sektorze usług finansowych.
Dotychczas pracował w dynamicznych organizacjach bankowych takich jak Alior Bank, ING Bank oraz Bank BPH, wyróżniających się w zakresie nowatorskiego podejścia do obsługi klienta i budowaniu doświadczeń klienta przy wykorzystaniu mobilnych technologii. W instytucjach tych Michał Hucał odpowiadał między innymi za zarządzanie ofertą produktową, marketing bezpośredni, partnerstwa strategiczne, jak również implementację rozwiązań w obszarze bankowości mobilnej, internetowej i technologii CRM, mających na celu usprawnienie procesów w zakresie obsługi klienta. Ponadto, jego istotną ekspertyzą jest sektor bancassurance. W ostatnich latach pełnił także funkcję Wiceprezesa Alior Banku.
Jako Członek Zarządu ds. Marketingu Michał Hucał będzie odpowiedzialny za obszar marketingu Nationale-Nederlanden i rozwój oferty produktowej. Jego zadaniem będzie również dalszy rozwój firmy w ramach budowania pozytywnego doświadczenia klienta w oparciu o nowe technologie.
Dodatkowo, będzie także odpowiadał za budowanie strategicznych partnerstw w bancassurance w oparciu o nowy model współpracy, rozwój oferty Nationale-Nederlanden poprzez kanały zdalne, jak również oddziały banków. Podjęte działania mają na celu umocnić pozycję firmy w tym sektorze.
Poprzez tę nominację wzmacniamy nasze kompetencje w zakresie tworzenia innowacyjnych rozwiązań, wykorzystujących Internet oraz technologie mobilne. Poza tym wieloletnie doświadczenia Michała Hucała w obszarze bancassurance pozwolą na dalszy rozwój Nationale-Nederlanden w tym kanale – mówi Wojciech Sass, Prezes Nationale-Nederlanden.
Michał Hucał ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim. Ponadto, jest absolwentem programów dla kadry zarządzającej Harvard Business School oraz London School of Economics.
Na stanowisku Członka Zarządu ds. Marketingu zastąpi Jana Zimowicza, który złożył rezygnację z tej funkcji.