Kolporter zmienia koncepcję wizualną Saloników Prasowych
Kolporter zmienia koncept wizualny punktów należących do dwóch sieci sprzedaży, którymi zarządza – Saloników Prasowych i salonów Top-Press.
– Kolporter kilkakrotnie zmieniał koncepcję wizualną swojej sieci handlowej, ale po raz pierwszy są to tak gruntowne zmiany, obejmujące cały punkt sprzedaży, od podłogi aż po sufit – mówi Robert Szczepaniak, doradca Zarządu Kolportera ds. marketingu strategicznego. – Dotychczasowe kremowe ściany i waniliowe wykończenia regałów zastąpione zostaną szarościami. Dzięki temu wnętrze nabierze zdecydowanie bardziej nowoczesnego charakteru. Na suficie zamontowane będzie klimatyczne oświetlenie punktowe, a półki podświetlone będą diodami ledowymi. Całość wnętrza przełamią charakterystyczne dla sieci akcenty kolorystyczne – żółty w przypadku Saloników Prasowych oraz czerwony w przypadku Top-Pressów.
Pierwsze punkty handlowe w odmienionej kolorystyce Kolporter uruchomił już w Warszawie, Katowicach i Częstochowie. – Nowy koncept będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych nowo otwieranych salonikach prasowych i salonach Top-Press – zapowiada Robert Szczepaniak. – W przypadku działających już punktów zmiany wizualne będą dokonywane podczas zaplanowanych remontów.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem 820 saloników prasowych i 192 salonów Top-Press.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|