ITBC Communication realizuje 3 nowe projekty
W ramach trzech nowych zleceń agencja ITBC Communication rozpoczęła współpracę z hotelem Amax, ponadto obsługuje medialnie konkurs i galę „Giganci Biznesu” oraz realizuje działania komunikacyjne dla spółki Grodno.
W ramach trzech nowych zleceń agencja ITBC Communication rozpoczęła współpracę z hotelem Amax, ponadto obsługuje medialnie konkurs i galę „Giganci Biznesu” oraz realizuje działania komunikacyjne dla spółki Grodno.
Hotel Amax w Mikołajkach należy do grupy Polish Prestige Hotels & Resorts zrzeszającej najlepsze polskie hotele. Amax oddaje gościom do dyspozycji pokoje, apartamenty, Instytut SPA, basen oraz – z myślą o klientach instytucjonalnych – pomieszczenia konferencyjne. W ramach współpracy z hotelem, agencja odpowiada za prowadzenie działań z zakresu relacji medialnych oraz organizację konkursów i press tours. To nie pierwszy klient agencji z sektora HORECA. ITBC Communication odpowiada za politykę komunikacyjną warszawskiego hotelu Marriott.
Nowym klientem ITBC Communication jest także firma badawcza Telefectiv, organizator konkursu i gali „Giganci Biznesu”. Telefectiv jest prekursorem rankingów TOP10 dla branży finansowej i wydawcą kwartalnika „TOP10 Magazine”, skierowanego do liderów biznesu. Konkurs „Giganci Biznesu” ma na celu wyróżnienie firm i osób zaangażowanych w rozwój polskiego biznesu oraz jego promocję w Centralnej i Wschodniej Europie. Nagrody w czterech kategoriach – Osobowość Roku, Najbardziej Przedsiębiorcza Firma, Najbardziej Innowacyjna Firma i Najlepszy Debiut Giełdowy będą wręczane podczas tegorocznej gali „Giganci Biznesu”. ITBC Communication obsługuje konkurs i galę w zakresie relacji medialnych. Wcześniej agencja realizowała działania o podobnym charakterze m.in. dla Superbrands – niezależnej organizacji, której celem jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek z sektora konsumenckiego i biznesowego.
Za realizację działań dla hotelu Amax i firmy Telefectiv odpowiedzialny jest zespół Dominiki Malik.
Dodatkowo ITBC Communication wspiera spółkę Grodno w działaniach komunikacyjnych związanych z prywatną emisją akcji na rynku New Connect. Za projekt odpowiada Jacek Jakubczyk. W ciągu ponad 10 lat działalności agencja realizowała działania z zakresu relacji inwestorskich m.in. dla takich spółek, jak: AB S.A. – jeden z największych dystrybutorów IT i elektroniki użytkowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, MacroSoft SA, Grupa Kościuszko Polskie Jadło S.A., MW Trade S.A. i wiele innych.
Nadesłał:
ITBC_Com
|