iReward24 analizuje dane w programie lojalnościowym rumuńskiej sieci Profi


2012-06-27
Sieć 120 sklepów dyskontowych Profi, działających w Rumunii, wybrała krakowską spółkę iReward24 na dostawcę usług analitycznych.

Kierownictwo Profi, chcąc w pełni wykorzystać potencjał prowadzonego od kwietnia 2011 roku programu lojalnościowego, poszukiwała firmy, której mogłaby zlecić analizę danych zgromadzonych w programie.  Kierownictwo

Przeczytaj również:

Profi doceniło kompetencje krakowskiej firmy w wykorzystaniu metod statystycznych i data mining w biznesie przy jednoczesnym doświadczeniu w programach lojalnościowych.

Usługi realizowane przez iReward24 obejmują systematyczne raportowanie funkcjonowania programu lojalnościowego, konsulting analityczny i biznesowy w zakresie zarządzania programem oraz realizacji targetowanych działań marketingu bezpośredniego.

Podpisana między obu firmami umowa przewiduje wdrożenie, utrzymanie i systematyczny rozwój modeli segmentacji analitycznej (segmentacja life cycle, segmentacja behawioralna i segmentacja według wartości klienta) oraz outsourcing prac analitycznych zlecanych ad hoc.

****************************************************************************

Profi – sieć 120 sklepów dyskontowych w Rumunii. Więcej: http://www.profi.ro/

iReward24 S.A. - wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Comarch. Firma specjalizuje się w tworzeniu
i realizacji programów lojalnościowych, w świadczeniu usług z zakresu analizy danych oraz rozwoju i wsparciu działań marketingu baz  danych.  Więcej: http://ireward24.pl/



Nadesłał:

iReward24

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl