IAB POLSKA zyskuje kolejną firmę do swoich struktur
Do grona członków związku Interactive Advertising Bureau Polska dołączyła agencja interaktywna Venti.
Venti to kolejna już - obok Adv.pl, Digital One, K2 czy Opcom - agencja interaktywna, która swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu wesprze działania IAB na polskim rynku. Interactive Advertising Bureau Polska, dawniej Stowarzyszenie, dziś - Związek Pracodawców Branży Internetowej, zrzesza podmioty związane z sektorem reklamowym oraz medium internetowym. Wśród jego członków są firmy i marki cieszące się dużym uznaniem na rynku - wiarygodne i stabilne, mimo młodego wieku samej branży. Portale, wyszukiwarki internetowe, wydawnictwa online, agencje interaktywne i SEM, które wspólnie działają na rzecz budowania i rozpowszechniania standardów wykorzystania potencjału Internetu w e-biznesie, oraz uświadamiania klientów - czego mogą i powinni wymagać od firm oferujących ‘usługi interaktywne'.
IAB realizuje szereg seminariów tematycznych dla marketerów. Spotkania te poświęcone są różnym formom, narzędziom i strategiom zaistnienia marki w Sieci... Planujemy włączyć się w te działania - mówi Client Service Director Venti, Agnieszka Biskupska. Nasz zespół będzie uczestniczyć również w pracach jednej z grup roboczych IAB, zajmującej się tematyką wykorzystania SEO/SEM w działaniach marketingowych online. Agencja interaktywna Venti działa na polskim rynku od 10 lat. Na swoim koncie ma projekty internetowe realizowane m.in. dla: Agros Nova, Echo Investment, Gatta, Grupa TP, Konica Minolta, Pollena, Premium Foods, PZU, Real, Vileda... Firma jest trzykrotnym laureatem prestiżowego konkursu WebstarFestival, w którym nagradza się najlepsze polskie produkcje WWW.
Linki
http://www.iabpolska.pl
Agencja interaktywna Venti działa na polskim rynku internetowym B2B od 10 lat, realizując projekty m.in. dla takich marek jak: Agros Nova, Appetita, Gatta, Grupa TP, Konica, Premium Foods, Pollena, PZU, Real, Vileda. Doświadczony zespół managerów, projektantów zaawansowanych rozwiązań informatycznych i graficznych, specjalistów e-marketingu oraz copywriterów dostarcza Klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie działań internetowych. Firma oferuje usługi konsultingowe, wdraża nowoczesne technologie na potrzeby biznesu, buduje strategie obecności marki w Sieci. Rozwija serwisy WWW, oferuje usługi w zakresie pozycjonowania, realizuje kampanie reklamowe online i internetowe programy lojalnościowe, projektuje i wdraża platformy e-commerce oraz systemy zarządzania treścią. IAB - Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau, działające na rynku technologicznym, interaktywnym i reklamowym w Polsce od 2000 roku. Zrzesza portale, wyszukiwarki internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne i SEM. Celem IAB jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu: informowanie o jego potencjale reklamowym, pokazywanie skutecznych rozwiązań, tworzenie i prezentowanie standardów jakościowych, a także uświadamianie klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium oraz od rynku usług internetowych.
Nadesłał:
netafora
|