GJC Inter Media i EXPO XXI Warszawa wspólnie planują trzy nowe wydarzenia targowe
Szanowni Państwo, mamy przyjemność poinformować, że spółka GJC Inter Media i EXPO XXI Warszawa, najbardziej znany obiekt eventowy stolicy, nawiązały długofalową współpracę. Projekt obejmuje trzy nowe wydarzenia targowe, które GJC Inter Media zorganizuje w najbliższych latach w EXPO XXI Warszawa.
GJC Inter Media jest liderem polskiego rynku targowego w sektorze reklamy. Firma od kilkunastu lat organizuje cieszące się ogromnym zainteresowaniem imprezy związane z reklamą i poligrafią oraz dostarcza produkty biznesowe dla firm działających w tej branży. EXPO XXI Warszawa od prawie 15 lat wyznacza najwyższe standardy dla obiektów eventowych działających zarówno na rynku warszawskim, jak i na terenie całej Polski. Teraz obydwie firmy połączą wiedzę i doświadczenie, aby wspólnie rozwijać trzy nowe wydarzenia targowe, które GJC Inter Media planuje organizować w EXPO XXI Warszawa począwszy od 2016 roku.
|
Zaufanie i zadowolenie klientów są priorytetem dla całego zespołu EXPO XXI Warszawa. Czujemy się zaszczyceni, kiedy nasi partnerzy wracają do obiektu z kolejnymi pomysłami i projektami, które planują zrealizować. Z firmą GJC Inter Media współpracujemy od kilkunastu lat. W tym czasie mieliśmy przyjemność obserwować, jak rozwijają się targi Rema Days, a spółka z powodzeniem realizuje kolejne wydarzenia – podsumowała dotychczasową współpracę Żaneta Berus, Prezes EXPO XXI Warszawa. Teraz otwieramy kolejny rozdział w naszej współpracy, wyznaczając jednocześnie nowe trendy dla branży spotkań. Jako pierwszy obiekt eventowy w Warszawie zostaliśmy zaproszeni przez partnera do współpracy strategicznej, obejmującej aż trzy nowe wydarzenia targowe, zaplanowane na najbliższe lata. To ogromne wyróżnienie i jednocześnie wyzwanie, w którego realizację z radością zaangażujemy nasze doświadczenie, siły i zasoby.
Jednocześnie GJC Inter Media podjęło decyzję, że flagowa impreza firmy - targi Rema Days, w 2016 roku zmieni lokalizację. Największe wydarzenie w branży reklamy i poligrafii w Europie Środkowej przez 11 lat organizowane było w EXPO XXI Warszawa.
Targi Rema Days na stałe wpisały się już w targowy kalendarz imprez – co roku bierze w nich udział kilkuset wystawców, których stoiska i prezentacje ogląda kilkanaście tysięcy gości. Na sukces wydarzenia wpłynęło wiele czynników – właściwe wyczucie czasu i tematyki, sprawna organizacja i na pewno też miejsce, w którym co roku gościmy – EXPO XXI Warszawa. Nasi goście polubili obiekt za profesjonalną obsługę, możliwości techniczne i wygodną lokalizację. Jednak wystawców chętnych do udziału w wydarzeniu co roku przybywa i aby zapewnić im możliwość ekspozycji, stanęliśmy przed koniecznością podjęcia strategicznej decyzji o przeniesieniu wydarzenia do innej lokalizacji – tłumaczy decyzję Sławomir Giefing, Prezes GJC Inter Media. Po tylu wspólnych latach współpraca z EXPO XXI opierała się już nie na relacjach biznesowych, ale wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu. Dlatego szukając partnera do naszych nowych przedsięwzięć, nie wyobrażaliśmy sobie nawiązania współpracy z innym obiektem, niż EXPO XXI Warszawa.
Nadesłał:
joannat
|
Wasze komentarze (1):
-
~Piotr, 2015-06-03 09:19:27
Remadays 2016 odbędzie się w nowym międzynarodowym centrum wystawienniczynm Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą: http://remadays.com/index.php/pl/dla-mediow/najnowsze-newsy/2015-remadays-warsaw-16-18-02-2016-nowa-lokalizacja-nowe-mozliwosci