Firmy Avaya i Polycom rozszerzają obecną współpracę
Wspólnie opracują i wprowadzą na rynek zintegrowane rozwiązania audiowizualne. Umowa odzwierciedla wspólne zaangażowanie firm w tworzenie otwartych, opartych na standardach systemów unified communications.
Firmy planują dostarczenie w pełni zintegrowanych, kompleksowych rozwiązań unified communications (UC) wykorzystujących platformę Avaya AuraTM opartą na protokole SIP (Session Initiation Protocol) oraz strategię Otwartej Sieci Współpracy (Open Collaboration Network) firmy Polycom.
Planowane wspólne rozwiązania dostarczą klientom pełną gamę systemów audiowizualnych firmy Polycom wraz z platformą Avaya Aura, która zapewni współpracę w czasie rzeczywistym. Avaya Aura umożliwi firmom administrowanie, planowanie i zarządzanie wspólnymi rozwiązaniami w jednolity, spójny sposób, jak również pozwoli kontrolować pasmo zapewniając użytkownikom najlepszą jakość doświadczeń oraz optymalne wykorzystanie zasobów sieciowych.
Rozszerzone partnerstwo opiera się na platformie Avaya Aura, która stanowi podstawowy punkt kontrolny niezbędny w przypadku zarządzania i realizacji komunikacji w organizacjach. "Prawdziwymi zwycięzcami na rynku komunikacji są firmy, ponieważ ujednolicona komunikacja pozwala im zaoszczędzić czas, pieniądze i inne cenne zasoby," powiedziała Roopam Jain, główny analityk w firmie Frost & Sullivan. "Ponieważ coraz więcej firm rozwija i wykorzystuje strategie UC, interoperacyjność i standardy takie jak SIP to kwestie zasadnicze." Jain dodała, "Z uwagi na fakt, że każde wdrożenie UC posiada inne wymagania, rozwiązania oparte na standardach są kluczowe. Dobrze jest obserwować, w jaki sposób zespoły Avaya i Polycom umożliwiają tego rodzaju otwartą współpracę oraz budują przyszłościowe rozwiązania w odpowiedzi na zapotrzebowanie."
"Platforma Avaya Aura umożliwia integrację, zrządzanie oraz korzystanie z komunikacji w nowy sposób celem poprawy wydajności biznesowej," powiedział Alan Baratz, wiceprezes Global Communications Solutions w firmie Avaya. "Dzięki zastosowaniu platformy Avaya Aura, produkty Polycom skorzystają na płynnej interoperacyjności, jaką oferuje ta platforma. Wspólnie zaproponujemy klientom gamę rozwiązań współpracy oferujących elastyczność oraz funkcjonalność jakiej wymagają."
"Kontynuujemy dostarczanie produktów w ramach strategii Polycom Open Collaboration Network, a firma Avaya jest liderem jeżeli chodzi o przyjmowanie otwartych standardów, które stanowią podstawę biznesowej platformy komunikacyjnej," powiedział Andy Miller wiceprezes Global Field Operations w firmie Polycom. "Firma Avaya szeroko zaznacza swoją obecność w firmach z różnych branż. Istniejące relacje dają nam doskonałą sposobność do przedstawienia nowych rozwiązań z zakresu UC."
Platforma Avaya Aura upraszcza istniejącą architekturę komunikacji audiowizualnej, w tym możliwość integracji komunikacji w sieciach zbudowanych z elementów wielu dostawców, w celu zapewnienia komunikacji w biznesie, która jest bogata w funkcje, tania i prosta w użyciu. Połączona oferta Avaya i Polycom skierowana będzie do klientów, którzy pragną utrzymać posiadane już systemy komunikacyjne po wprowadzeniu nowych funkcji i rozwiązań.
Nadesłał:
Ewa Nowak
|