EFL niezmiennie przyjazny klientowi
EFL już po raz czwarty zdobył prestiżowe godło Firmy Przyjaznej Klientowi. Firma została doceniona przez klientów za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki.
Program Certyfikacyjny jest oparty na analizie opinii Klientów odnoszących się do firmy. Klienci EFL odpowiadają na szereg pytań związanych z oceną ich ogólnego zadowolenia oceną współpracy
z firmą, prawdopodobieństwem rekomendacji oraz oceną jakości obsługi.
Po raz czwarty z rzędu otrzymaliśmy bardzo ważne wyróżnienie – tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi. Jest on dla naszej firmy szczególnie cenny, ponieważ przyznają go Klienci. Z tegorocznego badania wynika, że ponad połowa respondentów byłaby skłonna polecić korzystanie z naszych usług swoim znajomym i przyjaciołom”- mówi Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pionu Marketingu
i Zarządzania Relacjami z Klientem EFL.
Czynnikami, które zdaniem klientów wpływają na ich skłonność do rekomendacji EFL, okazały się
w pierwsze kolejności: szybkość reakcji oraz elastyczność. Respondenci wskazywali, że te cechy ujawniły się, kiedy EFL udzielał leasingu np. nowopowstałym firmom. W dalszej kolejności badani wskazali na dobre relacje z pracownikami firmy. Klienci twierdzą, że pracownicy EFL-a są uprzejmi oraz kompetentni. Ankietowani są zadowoleni z usług oferowanych przez firmę i podkreślają,
że firma dobrze zna ich potrzeby. W tegorocznym rankingu badani szczególnie docenili doradców serwisowych firmy oraz ofertę dopasowana do potrzeb klienta.
Godło „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która jako jedyna w Polsce prowadzi kompleksowy projekt badawczo-rozwojowy diagnozujący obszary, w których relacje firmy z klientami opierają się na wymianie wartości. Program jest realizowany na rynku polskim od 10 lat. Dotychczas audytom poddało się ponad 1000 firm i instytucji ze wszystkich sektorów oraz branż.
Nadesłał:
MCConsultants
|