Divante z Grupy OEX rozwija współpracę z Dekoria.pl
Dekoria.pl, jeden z największych sklepów internetowych z produktami do dekoracji wnętrz, powierzyła spółce Divante z Grupy OEX wykonanie kompleksowej optymalizacji i re-designu sklepu internetowego. Projekt jest kontynuacją współpracy obu stron. Klient zdecydował się na zlecenie obu usług Divante po pozytywnych doświadczeniach w korzystaniu z silnika do rekomendacji, remarketingu oraz konsultingu z zakresu usability.
Projekt obejmuje wdrożenie bezpiecznej strategii poprawy użyteczności i ułatwienia zakupów w e-sklepie Dekoria.pl. Warsztaty eksperckie, badania z użytkownikami i prototypowanie w oparciu o metodologię Lean UX i User-Centered Design mają na celu zwiększenie konwersji, a jednocześnie prawdopodobieństwa akceptacji wprowadzanych zmian i optymalizacji już istniejących rozwiązań na stronie.
Dekoria.pl to bardzo otwarty na nowe rozwiązania klient, dlatego nie baliśmy się zaproponować innowacyjnego podejścia do projektowania, jakim jest Lean User Experience. Chcemy, aby użytkownicy e-sklepu czuli się w nim dobrze oraz żeby zakupy sprawiały im przyjemność. Drogą do poznania sposobu, jak to zrobić - szczególnie przy tak trudnych do sprzedaży internetowej produktach konfigurowalnych - jest projektowanie i weryfikacja wielu wersji danego rozwiązania i wybór tej najlepszej. Tylko iteracyjne podejście jest w stanie pokazać nam właściwą drogę - ocenia Anna Lankauf, User Experience Designer w Divante, Grupa OEX.
Pomimo pozytywnego odbioru naszego sklepu www.dekoria.pl przez użytkowników, postanowiliśmy jeszcze bardziej wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, także tych dopiero rozpoczynających przygodę z zakupami on-line, i polepszyć funkcjonalność sklepu. Ponieważ współpracowaliśmy z firmą Divante przy pierwszej zmianie użyteczności kilka lat temu, postanowiliśmy teraz również skorzystać z ich pomocy. Naszym celem było stworzenie strony jeszcze bardziej przyjaznej, przejrzystej i nowoczesnej. Mamy nadzieję, że re-design spełni oczekiwania naszych klientów - twierdzi Agnieszka Rybka, Dyrektor Handlowy dekoria.pl.
Obecnie trwają prace nad wdrożeniem projektu stworzonego wspólnie z firmą Divante.
Zwiększenie sprzedaży i lojalności klientów, responsywność oraz kreacja wizerunku lidera branży to główne cele naszej współpracy. Nowy projekt odpowie na dedykowane potrzeby zakupowe kluczowych grup użytkowników oraz będzie zgodny ze światowymi trendami w projektowaniu nowoczesnego e-commerce - dodaje Marek Górecki, Dyrektor Handlowy w Divante z Grupy OEX.
Dekoria.pl to jeden z największych sklepów internetowych, oferujący ponad 50 tysięcy produktów do dekoracji, zarówno gotowych, jak i szytych na miarę, które od 20 lat zdobią wnętrza polskich domów. Serwis był licznie nagradzany w rankingach sklepów internetowych: 2014 - I miejscu w kategorii Dom i Wnętrze (www.opineo.pl/?serwis=10), 2013 - I miejscu w kategorii sklepy wielobranżowe (www.ranking.money.pl) oraz 2 najbardziej przyjazny sklep w Polsce.
Nadesłał:
OEX
|