Cykl spotkań BMS Creative
W związku z coraz większym zainteresowaniem systemami informatycznymi klasy CRM, ERP i BPM, wspomagającymi funkcjonowanie przedsiębiorstw, wraz z Nowym Rokiem rozpoczynamy cykl spotkań poświęconych tej tematyce.
Hasło przewodnie pierwszego z nich, podczas którego zaprezentujemy najnowszą wersję Systemu Berberis, będzie brzmieć:
|
Jak poprawić obsługę klientów i zapewnić sobie ich lojalność?
Mamy nadzieję, że stanie się ono doskonałą okazją, aby nie tylko poznać najciekawsze rozwiązania i funkcjonalności, ale także znaleźć odpowiedzi na, jakże ważne w obecnej dobie, pytania:
- Jak zarządzać kontaktami z klientami i skąd czerpać wiedzę na ich temat?
- Jak usprawnić obieg informacji między różnymi pracownikami i działami firmy?
- Jakich narzędzi użyć do monitorowania działań pracowników?
- Jakimi metodami eliminować zaniedbania, które skutkują niezadowoleniem klientów?
- Co robić z przychodzącą pocztą?
- Jak skutecznie zarządzać treścią i formą dokumentów drukowanych?
- Czego użyć do prowadzenia działań marketingowych?
- Jak wesprzeć organizację programów lojalnościowych?
...i wiele innych
Udział w spotkaniu jest bezpłatny!
Miejsce spotkania - siedziba BMS Creative, Rączna 58, 32-060 Liszki k/ Krakowa
Termin spotkania - 08.01.2010, godzina 1000
Więcej informacji - Anna Majorek, (12) 280-80-36, am@bms.krakow.pl