AGS Tie Solution poszukuje Partnerów Dystrybucji do Międzynarodowej Ekspansji


AGS Tie Solution poszukuje Partnerów Dystrybucji do Międzynarodowej Ekspansji
2009-11-20
AGS Tie Solution, autor i właściciel luksusowej marki Pietro Baldini poszukuje partnerów dystrybucji. AGS, znane w Europie, jako projektant i właściciel luksusowej marki Pietro Baldini, przyjmuje obecną strategię, pod wpływem pozytywnych sygnałów wzrostu na rynku artykułów luksusowych.

AGS Tie Solution, projektant i właściciel luksusowej marki Pietro Baldini żegluje pod prąd ekonomicznych przeciwności, rozmyślnie rozwijając działalność na rynkach międzynarodowych i aktywnie poszukując partnerów dystrybucji i odsprzedaży. W branży, w której wiele marek handlowych ogłasza upadłość, AGS Tie Solution rozbudowuje swoją obecną międzynarodową sieć partnerów odsprzedaży o wysokiej wartości dodanej, aby umocnić swoją ekspansję, w odpowiedzi na wzrost popytu międzynarodowego na ekskluzywne akcesoria do ubioru, takie jak krawaty, szale, apaszki i chusty.

AGS Tie Solution koncentruje się na rynkach państw takich jak Niemcy, Szwajcaria, Austria, Polska, Rosja i Wielka Brytania, gdzie trwają bieżące działania marketingowe. Inne kraje nie zostaną pominięte i brane są pod uwagę, jako kierunki rozwoju firmy w niedalekiej przyszłości. Ekspansja AGS jest wynikiem pozytywnych projekcji dla rynku artykułów luksusowych na najbliższe kilka lat.

Firma konsultingowa Bain & Company z siedzibą w Bostonie, przewiduje ogólny wzrost w branży dóbr luskusowych o 4.2 % do końca roku 2011. Firma przewiduje, że gwałtowne wzniesienie krzywej wzrostu rozpocznie się się w drugiej połowie roku 2010.* Włoskie stowarzyszenie firm sektora luksusowego, Altagamma, szacuje z kolei wzrost azjatyckiego rynku dóbr luksusowych o 12%, europejskiego o 4%, a amerykańskiego o 8% w drugiej połowie roku 2010*. Jednakże, nie tylko przewidywania dla międzynarodowej ekspansji luksusowej marki Pietro Baldini firmy AGS Tie Solution rokują dobrze; również tradycyjna linia produktów na zamówienie B2B - linia wysokiej jakości dodatków tekstylnych do ubioru, przeznaczonych do personalizacji i dostosowywania dla firm, atakuje nowe rynki.

Dzięki ogromnemu wachlarzowi wartościowych usług dla firm, AGS Tie Solution umożliwia klientom personalizację produktów własnym logo, stworzeniem własnej etykiety firmowej lub nabycie luksusowych produktów do odsprzedaży. Ta sposobność pozwala potencjalnym partnerom handlowym wprowadzić innowacyjną koncepcję handlu w swoich krajach. „Te wspaniałe możliwości akcentują nasze przekonanie o sile innowacji w budowaniu czegoś nowego w osłabionej ekonomii, ponieważ każdy kryzys jest szansą na wzrost.

Wybrani dystrybutorzy i handlowcy mają teraz doskonałą okazję do znalezienia zbytu na luksusowe dobra projektanckie, oraz na zyskanie strategicznej pozycji ekskluzywnych dostawców dóbr na zamówienie dla firm lub do odsprzedaży" mówi Antonio G. Sanchéz, dyrektor zarządzający AGS Tie Solution. Dwutorowa strategia firmy ma na celu inicjację nowych koncepcji handlu dla handlowców, którzy również chcą rozwijać międzynarodowo ich własną ofertę produktów, tak, aby otworzyć swoje własne kanały sprzedaży za pomocą elitarnego importu dóbr do personalizacji oraz dóbr luksusowych.

Na liście poszukiwanych partnerów znajdują się sprzedawcy, luksusowe sklepy internetowe, prywatni dystrybutorzy oraz handlowcy, posiadający utrwalone sieci kontaktów, jak również dojrzałe aliansy zorientowane na możliwości „wybicia się" zarówno w ekonomicznie zachwianych, jak i rozwijających się rynkach. Wybrani partnerzy odprzedaży otrzymają specjalną ofertę „Poznaj nas" - ofertę akcesoriów luksusowych linii produktów Pietro Baldini oraz Femme. Handlowcy zainteresowani powyższą propozycją, proszeni są o odwiedzenie http://www.pietrobaldini.com/resellers-get-to-know lub kontakt na adres sales@tiesolution.com.

AGS z siedzibą w Barcelonie w Hiszpanii, jest producentem krawatów, szali i innych akcesoriów garderoby męskiej i damskiej. Firma została założona w Niemczech w 1989 roku i od tamtej pory wzrasta na rynkach międzynarodowych. Dziś AGS i jej marki dostarczają klientom międzynarodowym linie modnych krawatów, szali i apaszek. Jej główna marka, Pietro Baldini jest dostępna globalnie poprzez sieć utrwalonych dostawców i punktów sprzedaży.

*Źródło - TextilWirtschaft_43 2009



Nadesłał:

pietrobaldini

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl