Afiliacja – sposób na większą efektywność e-biznesu


2011-03-22
Google AdWords, porównywarki cen, pasaże handlowe - sklepy internetowe muszą stale szukać nowych metod promocji, które zapewnią im wzrost obrotów. Jednym z takich sposobów jest marketing afiliacyjny. Do takiego rozwiązania przekonywał podczas konferencji WebWro Rafał Irla z Afiliant.com.
Przeczytaj również:
Sklepy internetowe chcą zarabiać jak najwięcej pieniędzy - od takiego oczywistego stwierdzenia Rafał Irla rozpoczął swoją prezentację. Aby tego dokonać, przedstawiciele sklepów muszą skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów - na wszystkie możliwe sposoby.

Z tego powodu konieczna jest dywersyfikacja działań promocyjnych. Współczesny e-commerce to jednak nie tylko działania SEO, kampanie reklamowe w wyszukiwarkach czy zapewnienie obecności oferowanych produktów w porównywarkach cen.
W ostatnim czasie coraz większe znaczenie zdobywają kampanie promocyjne w sieciach społecznościowych, a także sieci afiliacyjne.

Co ciekawe, wszystkie te „nowe” kanały promocji charakteryzują się stosunkowo łatwą implementacją, a także brakiem konieczności dysponowania wysokim budżetem. Oficjalną stronę sklepu na Facebooku można przecież prowadzić we własnym zakresie, nie angażując znaczących środków finansowych. Podobnie z marketingiem afiliacyjnym, w którym reklamodawcy płacą za konkretne efekty - wypełnienie formularza kontaktowego, przejście na stronę reklamodawcy lub sprzedaż produktu.

- Idea Afiliant.com gwarantuje reklamodawcom, że przygotowane przez nich reklamy pojawią się tylko na tych witrynach, których treść odpowiada danej grupie produktowej. To z kolei pozwala osiągnąć znacznie wyższy, niż w przypadku tradycyjnych reklam, współczynnik konwersji - mówił Rafał Irla do uczestników WebWro.

Przedstawiciel Afilianta przekonywał, że dla reklamodawców bardzo ważna jest elastyczność działań, a także brak dodatkowych opłat w postaci miesięcznego abonamentu. - Dzięki temu, że system jest w całości napisany przez naszych programistów, możemy dowolnie modyfikować praktycznie wszystkie elementy programu - przekonywał Irla.

PREZENTACJĘ RAFAŁA IRLI MOŻNA OBEJRZEĆ TUTAJ:
http://www.slideshare.net/Afiliant/dlaczego-sklepy-internetowe-nie-mog-sprzedawa-same

ZDJĘCIA Z WEBWRO MOŻNA OBEJRZEĆ TUTAJ:
http://webwro.pl/galeria/


Źródło: Afiliant.com


Nadesłał:

Afiliant.com
http://www.afiliant.com

Wasze komentarze (1):

  • avatar
    kaśka , 2011-03-28 15:57:36

    Na szczęście w Polsce coraz popularniejsze są takie formy promocji, wypierające tradycyjne reklamy.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl