ABR SESTA wśród prelegentów konferencji „Trendy Sprzedaży 2014”
W dniach 22-23 stycznia 2013 roku, w Hotelu Polonia Palace, w Warszawie odbyła się konferencja „Trendy Sprzedaży 2014”. Jednym z jej prelegentów była agencja badawcza ABR SESTA, która przedstawiła temat „BIG DATA w sprzedaży – od „nice to have” do „must have”.
Podczas konferencji zaprezentowane zostały nowe rozwiązania sprzedażowe, stymulujące rozwój firm i ich efekty. Udział w niej wzięli m.in. uznani specjaliści i eksperci od sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, Omówili oni zarówno najnowsze badania dotyczące sytuacji na rynku gospodarczym, jak również dostępne kanały sprzedażowe oraz nowe możliwości i techniki sprzedaży.
Wśród prelegentów konferencji był Sebastian Starzyński, prezes agencji badawczej ABR SESTA, który wygłosił prelekcję na temat wykorzystania Big Data w sprzedaży i marketingu. – Od kilku lat obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na BIG DATA nie tylko na świecie, ale również i w Polsce. Jednak w większości przypadków tematyka Big Data ogranicza się do wielkości danych i aspektów technicznych ich zbierania. Big Data to jednak duże zbiory danych, z wielu źródeł o dużej zmienności, które analizuje się zaawansowanymi metodami w celu odkrywania nowych zjawisk oraz wspieranie decyzji lub nawet ich częściowej automatyzacji. Dlatego uznaliśmy, że jest to temat godny szczególnej uwagi. Podczas spotkania staraliśmy się między innymi wyjaśnić, jakie korzyści można osiągnąć dzięki wykorzystaniu danych, kto już się nimi posługuje w codziennej pracy i jakie efekty osiągnął, mówi Sebastian Starzyński.
W ramach wydarzenia „Trendy Sprzedaży 2014” uczestnicy mieli również możliwość wzięcia udziału w praktycznym warsztacie poświęconym skutecznym technikom językowym w pracy handlowca.
Nadesłał:
Paweł Kajetanowicz
|