70 praktyków call center w jednym miejscu?


2012-08-23
To będzie najbardziej merytoryczne i konstruktywne wydarzenie branży Customer Contact Center w tym roku.

Już 12. września rozpocznie się I Spotkanie Forum Call Center - wyjątkowe wydarzenie praktyków skupionych wokół idei dobrych praktyk branżowych oraz sprawdzonych strategii. Tematami przewodnimi spotkania są zwycięskie strategie oraz standardy dla rynku Customer Contact Center.

Przeczytaj również:

„Naszym celem jest wypracowanie oraz dostarczenie wzorców, dobrych praktyk, sprawdzonych koncepcji w zakresie zarządzania i strategii organizacji contact center” – mówi Maciej Buś prezesem zarządu Instytutu Zarządzania Conatct Center organizatora spotkania . „Pierwsze Spotkanie Forum Call Center to miejsce współdziałania, rozwoju oraz integracji środowiska Customer Contact Center.”

Organizatorzy zapewniają:

Będzie merytorycznie -  mówimy o branży, o praktyce zarządzania, o profesjonalizmie branży w praktycznym wymiarze. Pokażemy twarde dane, sprawdzone sposoby i skuteczne strategie;
Będzie konkretnie - bez owijania w bawełnę i niedopowiedzeń, bez nadętej autpromocji i prezentacji o niczym. Każdy wątek poruszony podczas spotkania znajdzie swoje pogłębienie i wnioski.
Będzie konstruktywnie - to jest spotkanie dla ludzi branży Customer Contact Center. Efektem spotkania mają być: sformułowane wnioski z debat i dyskusji, podjęte lub zainicjowane działania. Będzie użytecznie! 
Będzie inaczej - zapraszamy do współdziałania, rozwoju i integracji. Z dala od biura, w przyjaznej i motywującej atmosferze skutecznie połączymy obszar konferencyjny (wykładowy), rozwojowy (szkolenie managerskie) oraz integracyjny (ludzie, miejsce, odpoczynek, wspólna praca)
Będzie gorzko- ponieważ w końcu trzeba powiedzieć na głos o sprawach, które „bolą” branżę. Chcemy być motorem pozytywnych zmian, chcemy zdefiniować problem i zacząć go rozwiązywać. 
Będzie aktywnie - proponujemy wiele form współdziałania, Nasze spotkanie nie będzie wysłuchiwaniem prelekcji - chcemy aby poruszane wątki były rozwijane z udziałem uczestników ... na sali konferencyjnej, w kuluarach, w sali warsztatowej, na świeżym powietrzu

Swój udział w spotkaniu już potwierdzili menagerowie największych call center różnych sektorów m.in.: BZ WBK, Holicon, Arteria, Gallup Polska, DHL Express, Eurobank, South Western BPO, Interactive Intelligence.

Spotkanie odbędzie się w terminie 12 – 14.09.2012 w hotelu Masuria **** Worliny 13, Łukta (woj. warmińsko-mazurskie). Więcej informacji na stronie spotkania: http://forumcallcenter.pl/spotkanie/119-i-spotkanie-forum-call-center.html



Nadesłał:

Forum Call Center
http://www.forumcallcenter.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl