Wtorek, 2022-04-26 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Primavera Parfum wciąż rośnie
Primavera Parfum korzysta na wzrostach w segmencie e-commerce. Realizacja strategii opartej na usłudze wielokanałowości skutkuje poprawą wyników finansowych. W 2021 r. Grupa wypracowała 245 mln zł netto skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży.
Polska branża ICT łączy siły na rzecz klimatu i środowiska
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT) jako pierwsza organizacja branżowa w Polsce przygotowała kompleksową deklarację na rzecz ochrony klimatu. Celem dokumentu jest zachęcenie członków Izby do podejmowania konkretnych działań w tym kierunku i współpraca wewnątrz poszczególnych sektorów.
Barometr EFL na II kwartał: pierwszy odczyt po wybuchu wojny wyższy niż po rozpoczęciu pandemii
Główny indeks Barometru EFL na II kwartał br. wyniósł 48,7 pkt. i jest tylko o 0,2 pkt. niższy niż kwartał wcześniej. Jest to drugi odczyt w tym roku „pod kreską”, czyli poniżej progu 50 pkt., co wskazuje, że słabe nastroje polskich przedsiębiorców utrzymują się.
Dyrektywa Omnibus - nowa rzeczywistość dla eCommerce. Komentarz ekspercki
Sklepy internetowe mają czas do 28 maja, by dostosować się do wymagań unijnej dyrektywy Omnibus. Nowe przepisy mają zapobiegać m.in. nieuczciwemu zawyżaniu cen przed wprowadzeniem obniżek czy publikowaniu fałszywych opinii. Część regulacji może jednak stanowić problem dla eCommerce’ów.
PostNord wprowadza w Finlandii automaty SwipBox Infinity
PostNord rozwija współpracę ze SwipBox, uzupełniając infrastrukturę automatów wewnątrz budynków o zewnętrzne urządzenia Infinity. Celem dostawcy usług pocztowych w krajach skandynawskich jest rozwinięcie zagęszczonej sieci na terenie Finlandii.
Aluprof z trzema statuetkami TopBuilder 2022
Kolejny sukces Aluprof! Dostawca nowoczesnych systemów aluminiowych został właśnie nagrodzony aż trzema statuetkami TopBuilder 2022 w kategorii Produkt.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
SMA rozszerza portfolio Large-Scale dla systemu BESS i elektrowni PV
Firma SMA Solar Technology rozszerza swoją ofertę w zakresie dużych magazynów energii (BESS) i projektów fotowoltaicznych w Europie Środkowej o Medium Voltage Power Station-9200 w konfiguracji 40-stopowej.
Zarządy na zakręcie AI. Nowy raport ujawnia: firmy chcą korzystać z AI, ale brakuje im kompetencji n
• Tylko 38% zarządów ma wystarczającą wiedzę do korzystania z narzędzi AI.
• Zarządy poświęcają tylko 9% swojego czasu na technologie, mimo że 75% deklaruje większe zainteresowanie AI niż przed pandemią.
System kaucyjny w Polsce. Między wiedzą, emocjami a praktyką wdrożenia
Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć środowiskowych ostatnich lat, które wymaga jednocześnie solidnych fundamentów technologicznych, zrozumiałych procedur oraz zaufania społecznego.
Najczęściej czytane artykuły:
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.
Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.
Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001