Wtorek, 2021-06-01 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Potrzeba klienta - wsparcie Bonarki. Centrum wprowadziło aplikację sAPPort
Krakowska Bonarka wdrożyła nową aplikację o nazwie sAPPort, która umożliwia klientom centrum korzystanie z szeregu udogodnień podczas zakupów. Np. w razie nagłego deszczu mogą oni otrzymać parasol. Z wielu ułatwień skorzystają seniorzy, osoby niepełnosprawne oraz rodzice z dziećmi.
Poznaj najbardziej innowacyjne polskie produkty już 16 czerwca
Już 16 czerwca, podczas gali online, poznamy laureatów konkursu. „Polski Produkt Przyszłości”.
LIDL POLSKA WSPIERA RÓWNOŚĆ PŁACOWĄ I PRZYZNAJE NAGRODĘ „LIDL FAIR PAY”!
Już po raz trzeci Lidl Polska wraz z partnerem merytorycznym – firmą doradczą Korn Ferry, przyzna nagrodę „Lidl Fair Pay” przedsiębiorstwom, których polityka wynagrodzeniowa jest najbardziej wyrównana.
Kupuj gadżety z insbay
Najlepsze gadżety kawosza i fana dobrej herbaty – przegląd prosto z programu TVN Style „Pani Gadżet”.
Spotline zmienia nazwę na SLV Poland
Polska firma Spotline Sp. z o.o. zmieniła nazwę na SLV Poland od 1 czerwca br. W ten sposób niemiecki producent oświetlenia kontynuuje swoją internacjonalizację, jednocześnie podnosząc postrzeganie marki SLV w Polsce na nowy poziom.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe priorytety konsumentów w dostawach e-commerce
Wraz ze wzrostem znaczenia zakupów online oraz coraz dynamiczniejszym rozwojem logistyki, dostawy w e-commerce stają się dla konsumentów nie tylko elementem finalizującym zakup, lecz pełnoprawnym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe.
Quantum od Envipco doceniony za innowacyjność w handlu detalicznym
Podczas gali Innovation Day 2025 w Warszawie firma Envipco została wyróżniona w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” za rozwiązanie Quantum – automaty do zwrotu opakowań działające w trybie „bulk-feed”, umożliwiające szybkie przyjmowanie dużych ilości butelek i puszek.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Najczęściej czytane artykuły:
Zwycięzcy VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego ogłoszeni
Warsztaty międzypokoleniowe, koncert, warsztaty fotograficzne, publikacja o Domu Bramnym i flash mob – te projekty zostaną zrealizowane w ramach VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego.
Praca zdalna w odwrocie?
Formuła pracy zdalnej od czasów pandemii zyskała wielu zwolenników. Jednak na rynku pracy coraz wyraźniej widać, że opcja zdalna nie zawsze spełnia oczekiwania pracodawców, ale też samych pracowników.
Wygoda przede wszystkim. Co naprawdę zachęci Polaków do zwrotu opakowań?
Z raportu „Nowe nawyki, nowe wyzwania. Jak Polacy postrzegają system kaucyjny?”, przygotowanego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR, wynika jednoznacznie: klucz do sukcesu systemu kaucyjnego to wygoda.
Wolt i Żabka Jush: doskonałe połączenie, które redefiniuje codzienne zakupy Polaków
Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001