Wtorek, 2019-06-11 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
BE THE WINNER – WIŚNIOWSKI DLA SPORTU
Marka WIŚNIOWSKI została sponsorem tytularnym IRONMAN KIDS i oficjalnym sponsorem 5i50 IRONMAN WARSAW.
Dawna fabryka Norblina z przednajmem i finansowaniem
Rewitalizowana dawna fabryka Norblina osiągnęła blisko 40 proc. poziom wynajmu całej powierzchni.
5G bez Huawei się nie uda
90 procent obecnej wiedzy naukowo-technicznej, niezbędnej do tego by uruchomić sieci mobilne nowej generacji, należy do Huawei. Koncern znacznie wyprzedza konkurencję w dziedzinie 5G, skupiając także kompetencje potrzebne do wdrożenia i dalszego rozwoju tej technologii.
Jak skutecznie zarządzać ogonem zakupowym?
Sukcesy przedsiębiorstw zależą nie tylko od jakości produktów i skuteczności marketingu. Szczególnie w firmach produkcyjnych kluczowa jest sprawna organizacja, co w praktyce oznacza unikanie marnotrawstwa sił, czasu i środków.
Nowy rozdział Grupy Havas na polskim rynku
Wraz z początkiem maja Havas Media Group oraz Havas Creative Group zmieniły siedzibę i obecnie mieszczą się wspólnie w biurowcu Moje Miejsce w Warszawie. Przeprowadzka jest związana z procesem integracji kompetencji Havas w ramach strategii Havas Village.
Dekpol powalczy o kolejne kontrakty na Litwie
Dekpol zrealizował na Litwie pierwszy duży projekt inwestycyjny. Teraz zamierza aktywnie pozyskiwać kolejne kontrakty, dynamicznie rozwijając na tym rynku usługi Generalnego Wykonawstwa.
Prawne i ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania fundacji – międzynarodowa konferencja naukowa
W bibliotece im. W. Grabskiego Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego miała miejsce konferencja naukowa poświęcona kluczowym aspektom funkcjonowania fundacji. W tym roku przypada 35. rocznica uchwalenia prawa fundacyjnego w Polsce.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Czy Twoja firma jest gotowa na Wigilię?
24 grudnia 2025 r. w życie wchodzi ustawa, która wprowadza dwie istotne zmiany na linii pracodawca – pracownik: obowiązek informowania osoby ubiegającej się o pracę o wynagrodzeniu oraz obowiązek stosowania neutralnych płciowo nazw stanowisk pracy w ogłoszeniach.
Kogo będą zatrudniać firmy w 2026? Dyplom schodzi na drugi plan. 78% firm rekrutuje wg doświadczenia
Polski rynek pracy mocniej premiuje praktykę niż dyplom pracowników. Aż 78% przedsiębiorców zawsze zwraca uwagę na doświadczenie zawodowe kandydatów, a 72% poszukuje przede wszystkim twardych kompetencji, wynika z raportu EFL „Wykształcenie czy doświadczenie? Co pomaga w biznesie? Pod lupą”.
Pierwsze tygodnie systemu kaucyjnego. Co działa, a co wymaga korekty?
Pierwsze tygodnie funkcjonowania systemu kaucyjnego w Polsce potwierdziły zarówno skalę wyzwania, jak i gotowość rynku do korzystania z nowych rozwiązań. Wprowadzenie kaucji zmienia zachowania konsumentów.
Najczęściej czytane artykuły:
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.
SANPLAST SA kolejny raz wspiera akcję “Szlachetna Paczka”
W tym magicznym, grudniowym czasie, kiedy świąteczny nastrój w nas się odradza, otwieramy serca na potrzeby innych, jeszcze chętniej wspierając osoby, które nie mają tyle szczęścia. Tak jest też z SANPLAST SA, który jak co roku włączyła się w akcję „Szlachetna Paczka”.
Pierwsze tygodnie systemu kaucyjnego. Co działa, a co wymaga korekty?
Pierwsze tygodnie funkcjonowania systemu kaucyjnego w Polsce potwierdziły zarówno skalę wyzwania, jak i gotowość rynku do korzystania z nowych rozwiązań. Wprowadzenie kaucji zmienia zachowania konsumentów.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001