Wtorek, 2017-10-17 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Współczesny klient,a technologie. Jak usprawnić obsługę?
Obsługa klienta to bezsprzecznie jeden z najważniejszych elementów prowadzenia biznesu. Podchodząc do niej profesjonalnie można zyskać nie tylko pozytywne opinie w sieci, ale i kolejnych klientów, bazujących na udzielonych rekomendacjach.
Firmom rodzinnym ufamy bardziej niż księdzu
Przedsiębiorca rodzinny jest profesją, która cieszy się największym zaufaniem Polaków – taką odpowiedź wskazała ponad połowa uczestników badania „Polacy o Firmach Rodzinnych. Firmy zbudowane na zaufaniu”.
Elastyczny czas pracy
Niemal 2500 polskich firm zdecydowało się, jak dotąd, na wprowadzenie elastycznego czasu pracy – wynika z danych Państwowej Inspekcji Pracy. To o ponad 1000 przedsiębiorstw więcej niż w roku 2015, kiedy PIP prezentował raport w tej sprawie.
Urządzenia Promotechu przebojem targów w Dusseldorfie
Swoje najnowsze produkty w zakresie automatyzacji i mechanizacji procesów cięcia i spawania oraz sprzęt do ukosowania prezentował białostocki Promotech podczas Targów Schweissen & Schneiden 2017 w Dusseldorfie.
Kaspersky Lab z wyróżnieniem Platinum Award w zestawieniu Gartner Peer Insights Customer Choice 2017
Kaspersky Lab został doceniony za poziom zadowolenia swoich klientów, otrzymując wyróżnienie Platinum Award w ramach plebiscytu Wybór Klientów w zestawieniu Gartner Peer Insights 2017 w zakresie platform ochrony punktów końcowych.
Havas Media partnerem mediowym LOT-u
LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika.
Janusz Kumor nowym Dyrektorem Zarządzającym Schöck w Polsce!
Polski oddział firmy Schöck wybrał nowego Dyrektora Zarządzającego. We wrześniu 2017 roku stanowisko to objął Janusz Kumor.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe priorytety konsumentów w dostawach e-commerce
Wraz ze wzrostem znaczenia zakupów online oraz coraz dynamiczniejszym rozwojem logistyki, dostawy w e-commerce stają się dla konsumentów nie tylko elementem finalizującym zakup, lecz pełnoprawnym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe.
Quantum od Envipco doceniony za innowacyjność w handlu detalicznym
Podczas gali Innovation Day 2025 w Warszawie firma Envipco została wyróżniona w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” za rozwiązanie Quantum – automaty do zwrotu opakowań działające w trybie „bulk-feed”, umożliwiające szybkie przyjmowanie dużych ilości butelek i puszek.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Najczęściej czytane artykuły:
Zwycięzcy VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego ogłoszeni
Warsztaty międzypokoleniowe, koncert, warsztaty fotograficzne, publikacja o Domu Bramnym i flash mob – te projekty zostaną zrealizowane w ramach VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego.
Praca zdalna w odwrocie?
Formuła pracy zdalnej od czasów pandemii zyskała wielu zwolenników. Jednak na rynku pracy coraz wyraźniej widać, że opcja zdalna nie zawsze spełnia oczekiwania pracodawców, ale też samych pracowników.
Wygoda przede wszystkim. Co naprawdę zachęci Polaków do zwrotu opakowań?
Z raportu „Nowe nawyki, nowe wyzwania. Jak Polacy postrzegają system kaucyjny?”, przygotowanego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR, wynika jednoznacznie: klucz do sukcesu systemu kaucyjnego to wygoda.
Wolt i Żabka Jush: doskonałe połączenie, które redefiniuje codzienne zakupy Polaków
Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001