Środa, 2018-01-3 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Muzyka świąteczna w lokalach i galeriach handlowych
Jak widać, klienci uwielbiają muzykę świąteczną i zwracają na nią uwagę, a co więcej – szukają jej i lubią zatrzymywać się w miejscach, gdzie mogą ją usłyszeć. Może więc czas, aby z głośników popłynęły piosenki świąteczne inne niż dotychczas, nie tak bardzo ograne i znane na pamięć?
Prawo autorskie wymaga reformy
9 października w warszawskiej Kawiarni „Państwomiasto” odbyła się debata zainicjowana przez Związek Cyfrowa Polska na temat nowoczesnego prawa autorskiego, która miała na celu odpowiedzieć na pytania o to, jak pogodzić realia rynku cyfrowego i interesy twórców.
Światowy rynek muzyczny bez polskiego akcentu
Podbój zagranicznej sceny muzycznej idzie nam bardzo słabo. W Polsce muzycy zarobili 280 mln zł, poza krajem ponad 20 razy mniej.
Wideo marketing jako content marketing
Wideo marketing to długofalowe budowanie świadomości marki i produktu do którego wykorzystywany jest format video.
Hotele a opłaty dla ZAiKS-u
Czy opłaty dla ZAiKS-u za zainstalowane w pokojach telewizory i radia przestaną zobowiązywać?
Przedawnienie roszczeń informacyjnych ZAiKS
Czy Organizacje Zbiorowego Zarządzania są przedsiębiorstwami i czy podlegają formalistycznej procedurze w sądach gospodarczych? Kiedy następuje przedawnienie roszczeń informacyjnych ZAiKS (art. 105 ust. 2 pr. aut.)?
Muzyka bez ZAiKS? Pamiętaj o certyfikacie!
Certyfikaty, zaświadczenia lub specjalne naklejki. Czy faktycznie są one niezbędne i wymagane prawnie? Ich rola jest prosta – informują o tym, że w naszym lokalu odtwarzana jest muzyka bez dodatkowych opłat dla ZAiKs-u oraz innych Organizacji Zbiorowego Zarządzania prawem autorskim i pokrewnym.
Muzyka do lokalu
Co decyduje o wielkości zakupów klienta? Klimat, nastrój, czas przebywania i rozmiar koszyka zakupowego.
Czy możemy usłyszeć swój sukces?
Zmysłowy wybór – tak można by określić współczesne zakupy w sklepach. Odpowiednio dobrane i zaaplikowane konsumentowi bodźce, szczególnie te dźwiękowe, skutecznie przekonają klienta do wyboru naszych usług.
Marketing sensoryczny a radość Klienta
Na nastrój i decyzje klientów wpływa marketing sensoryczny.
Centrale telefonicznej IVR a ZAiKS
Interactive Voice Response to system zapowiedzi słownych i reguł będących częścią programu centrali telefonicznej umożliwiających interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Po wysłuchaniu nagranych komunikatów osoba dzwoniąca za pomocą telefonu wybiera poszczególne pozycje z menu.
Ogromne zyski ZAiKS-u…
Wpływy ZAiKS wynosiły w zeszłym roku łącznie ponad 346 mln zł. Najwięcej wpłynęło z nagrań radiowych i telewizyjnych oraz publicznych wykonań. Jednak dla Stowarzyszenia to wciąż za mało.
Za twórczość udostępnianą online należy się opłata - twierdzi ZAiKS
ZAiKS przekonuje, że trzeba poprawić obowiązujące w krajach UE przepisy, tak by platformy internetowe nie mogły łamać prawa autorskiego.
2017 – kolejny rok wzrostu branży ochrony osób i mienia - podsumowanie
Rok 2017 był dla rynku ochrony osób i mienia kolejnym rokiem dynamicznych zmian i wzrostu, zanotowanych pomimo wprowadzenia minimalnej stawki godzinowej. Potwierdzają to prognozy Deloitte.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe priorytety konsumentów w dostawach e-commerce
Wraz ze wzrostem znaczenia zakupów online oraz coraz dynamiczniejszym rozwojem logistyki, dostawy w e-commerce stają się dla konsumentów nie tylko elementem finalizującym zakup, lecz pełnoprawnym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe.
Quantum od Envipco doceniony za innowacyjność w handlu detalicznym
Podczas gali Innovation Day 2025 w Warszawie firma Envipco została wyróżniona w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” za rozwiązanie Quantum – automaty do zwrotu opakowań działające w trybie „bulk-feed”, umożliwiające szybkie przyjmowanie dużych ilości butelek i puszek.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Najczęściej czytane artykuły:
Zwycięzcy VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego ogłoszeni
Warsztaty międzypokoleniowe, koncert, warsztaty fotograficzne, publikacja o Domu Bramnym i flash mob – te projekty zostaną zrealizowane w ramach VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego.
Praca zdalna w odwrocie?
Formuła pracy zdalnej od czasów pandemii zyskała wielu zwolenników. Jednak na rynku pracy coraz wyraźniej widać, że opcja zdalna nie zawsze spełnia oczekiwania pracodawców, ale też samych pracowników.
Wygoda przede wszystkim. Co naprawdę zachęci Polaków do zwrotu opakowań?
Z raportu „Nowe nawyki, nowe wyzwania. Jak Polacy postrzegają system kaucyjny?”, przygotowanego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR, wynika jednoznacznie: klucz do sukcesu systemu kaucyjnego to wygoda.
Wolt i Żabka Jush: doskonałe połączenie, które redefiniuje codzienne zakupy Polaków
Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001