Środa, 2018-01-3 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:

Muzyka świąteczna w lokalach i galeriach handlowych
Jak widać, klienci uwielbiają muzykę świąteczną i zwracają na nią uwagę, a co więcej – szukają jej i lubią zatrzymywać się w miejscach, gdzie mogą ją usłyszeć. Może więc czas, aby z głośników popłynęły piosenki świąteczne inne niż dotychczas, nie tak bardzo ograne i znane na pamięć?

Prawo autorskie wymaga reformy
9 października w warszawskiej Kawiarni „Państwomiasto” odbyła się debata zainicjowana przez Związek Cyfrowa Polska na temat nowoczesnego prawa autorskiego, która miała na celu odpowiedzieć na pytania o to, jak pogodzić realia rynku cyfrowego i interesy twórców.

Światowy rynek muzyczny bez polskiego akcentu
Podbój zagranicznej sceny muzycznej idzie nam bardzo słabo. W Polsce muzycy zarobili 280 mln zł, poza krajem ponad 20 razy mniej.

Wideo marketing jako content marketing
Wideo marketing to długofalowe budowanie świadomości marki i produktu do którego wykorzystywany jest format video.

Hotele a opłaty dla ZAiKS-u
Czy opłaty dla ZAiKS-u za zainstalowane w pokojach telewizory i radia przestaną zobowiązywać?

Przedawnienie roszczeń informacyjnych ZAiKS
Czy Organizacje Zbiorowego Zarządzania są przedsiębiorstwami i czy podlegają formalistycznej procedurze w sądach gospodarczych? Kiedy następuje przedawnienie roszczeń informacyjnych ZAiKS (art. 105 ust. 2 pr. aut.)?

Muzyka bez ZAiKS? Pamiętaj o certyfikacie!
Certyfikaty, zaświadczenia lub specjalne naklejki. Czy faktycznie są one niezbędne i wymagane prawnie? Ich rola jest prosta – informują o tym, że w naszym lokalu odtwarzana jest muzyka bez dodatkowych opłat dla ZAiKs-u oraz innych Organizacji Zbiorowego Zarządzania prawem autorskim i pokrewnym.

Muzyka do lokalu
Co decyduje o wielkości zakupów klienta? Klimat, nastrój, czas przebywania i rozmiar koszyka zakupowego.

Czy możemy usłyszeć swój sukces?
Zmysłowy wybór – tak można by określić współczesne zakupy w sklepach. Odpowiednio dobrane i zaaplikowane konsumentowi bodźce, szczególnie te dźwiękowe, skutecznie przekonają klienta do wyboru naszych usług.

Marketing sensoryczny a radość Klienta
Na nastrój i decyzje klientów wpływa marketing sensoryczny.
Centrale telefonicznej IVR a ZAiKS
Interactive Voice Response to system zapowiedzi słownych i reguł będących częścią programu centrali telefonicznej umożliwiających interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Po wysłuchaniu nagranych komunikatów osoba dzwoniąca za pomocą telefonu wybiera poszczególne pozycje z menu.

Ogromne zyski ZAiKS-u…
Wpływy ZAiKS wynosiły w zeszłym roku łącznie ponad 346 mln zł. Najwięcej wpłynęło z nagrań radiowych i telewizyjnych oraz publicznych wykonań. Jednak dla Stowarzyszenia to wciąż za mało.

Za twórczość udostępnianą online należy się opłata - twierdzi ZAiKS
ZAiKS przekonuje, że trzeba poprawić obowiązujące w krajach UE przepisy, tak by platformy internetowe nie mogły łamać prawa autorskiego.

2017 – kolejny rok wzrostu branży ochrony osób i mienia - podsumowanie
Rok 2017 był dla rynku ochrony osób i mienia kolejnym rokiem dynamicznych zmian i wzrostu, zanotowanych pomimo wprowadzenia minimalnej stawki godzinowej. Potwierdzają to prognozy Deloitte.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Raport: 91% mikrofirm nie planuje wdrażać ESG, ale już 57% średnich podejmuje działania
Z najnowszego badania Barometr EFL wynika, że sektor MŚP w Polsce jest bardzo zróżnicowany pod względem podejścia do zrównoważonego rozwoju.
System kaucyjny – technologia to za mało. Liczy się rozmowa z ludźmi
Jeszcze przed oficjalnym startem systemu kaucyjnego w Polsce widać, jak wiele emocji i pytań budzi to rozwiązanie. Jedni traktują je jako długo oczekiwany krok w stronę bardziej nowoczesnej gospodarki obiegu zamkniętego, inni podchodzą z rezerwą, obawiając się dodatkowych obowiązków.
System kaucyjny w praktyce. Sklepy integrują nowe rozwiązania technologiczne
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych wyzwań stojących przed handlem detalicznym od lat.
Najczęściej czytane artykuły:
Między technologią a potrzebami działów HR. Konsultant SAP HCM w dobie rewolucji 5.0
Zawód konsultanta SAP w obszarze HR to profesja dla ludzi, którzy są otwarci na ciągłe poszerzanie wiedzy i zdobywanie nowych umiejętności. Liczą się znajomość technologii, przepisów prawa, jak i miękkie kompetencje. Takie wymagania przed konsultantami SAP HCM stawia rewolucja przemysłowa 5.0.
Michał Marynowski dołącza do Avison Young
Do zespołu Valuation and Advisory w Avison Young w Polsce dołącza Michał Marynowski, który obejmuje stanowisko Assistant Valuer.
11 tysięcy automatów paczkowych SwipBox Infinity w sieci DPD Pickup
DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią automaty paczkowe z linii SwipBox Infinity. Do końca roku firma zamierza zwiększyć tę liczbę do 12 tys. urządzeń.
Ekspansja chińskich aut na polskim rynku – szanse czy ryzyka dla branży CFM?
Według danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego z początku 2025 roku, udział samochodów elektrycznych w sprzedaży nowych aut osobowych w Europie jest najwyższy w Norwegii, gdzie sięga 95,8% oraz Danii z wynikiem 64,3%.
Logistyka rozproszona. Odpowiedź na wyzwania współczesnych miast
Rosnące tempo urbanizacji, zmiany w zachowaniach konsumenckich oraz dynamiczny rozwój e-commerce sprawiają, że miasta stają się coraz trudniejszym środowiskiem dla tradycyjnych modeli logistyki.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001