Środa, 2016-09-7 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Darmowa reklama w Internecie – czy warto?
Wiele przedsiębiorców zadaje sobie pytanie: Czy darmowa reklama może być skuteczna? Za odpowiedź na tak postawione pytanie powinna posłużyć analiza rynku. Reklamy internetowe to najszybciej rozwijająca się kategoria, a działania marketingowe oparte na promocji w sieci generują największy zysk.
Za piętnaście dwunasta: lekceważenie zagrożeń nie przystoi żadnej firmie
Co pewien czas obserwujemy wzmożoną aktywność przestępczą, która wbija swoje szpony w najmniej doświadczone organizacje i prywatne przedsiębiorstwa.
Jeden atak oprogramowania ransomware może kosztować firmę niemal 100 tys. dolarów
Według badania poświęconego zagrożeniom bezpieczeństwa IT w firmach (Corporate IT Security Risks 2016*) przeprowadzonego przez Kaspersky Lab, w zeszłym roku jeden atak przy użyciu oprogramowania szyfrującego dane i żądającego okupu kosztował małe i średnie firmy przeciętnie 99 000 dolarów.
Lato 2016 w Europ Assistance Polska. Podsumowanie wakacyjnych interwencji
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej interwencje dotyczyły assistance samochodowego (73%) a zgłoszenia z zakresu pomocy medycznej stanowiły 14% wszystkich interwencji.
Accenture zwiększy zatrudnienie w polskim zespole SAP o 30%
Accenture, globalny lider wdrożeń SAP według raportu IDC MarketScape, znacząco planuje rozbudowę polskiego zespołu dedykowanego tej technologii.
MAKRO świętuje swoje 22. urodziny
We wrześniu sieć hurtowni MAKRO rozpoczyna kampanię reklamową promującą obchody 22. urodzin. Na wszystkich klientów czekają tysiące produktów w niższych cenach, moc atrakcji, loterie, konkursy i promocje.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe priorytety konsumentów w dostawach e-commerce
Wraz ze wzrostem znaczenia zakupów online oraz coraz dynamiczniejszym rozwojem logistyki, dostawy w e-commerce stają się dla konsumentów nie tylko elementem finalizującym zakup, lecz pełnoprawnym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe.
Quantum od Envipco doceniony za innowacyjność w handlu detalicznym
Podczas gali Innovation Day 2025 w Warszawie firma Envipco została wyróżniona w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” za rozwiązanie Quantum – automaty do zwrotu opakowań działające w trybie „bulk-feed”, umożliwiające szybkie przyjmowanie dużych ilości butelek i puszek.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Najczęściej czytane artykuły:
Zwycięzcy VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego ogłoszeni
Warsztaty międzypokoleniowe, koncert, warsztaty fotograficzne, publikacja o Domu Bramnym i flash mob – te projekty zostaną zrealizowane w ramach VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego.
Wygoda przede wszystkim. Co naprawdę zachęci Polaków do zwrotu opakowań?
Z raportu „Nowe nawyki, nowe wyzwania. Jak Polacy postrzegają system kaucyjny?”, przygotowanego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR, wynika jednoznacznie: klucz do sukcesu systemu kaucyjnego to wygoda.
Wolt i Żabka Jush: doskonałe połączenie, które redefiniuje codzienne zakupy Polaków
Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Budownictwo wyraźnie hamuje. Nastroje firm najniższe od ponad 2 lat
Subindeks Barometru EFL dla budownictwa na IV kwartał 2025 roku wyniósł 51,3 pkt, co oznacza spadek o 5,5 pkt. w porównaniu z poprzednim kwartałem.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001