Środa, 2016-05-11 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Profesjonalizm od progu, czyli outsourcing recepcji
Każdy z nas wie, jak wielką rolę w kontaktach międzyludzkich odgrywa pierwsze wrażenie. Podobne mechanizmy działają w przypadku odwiedzania nowych miejsc. Wchodząc do siedziby danej firmy czy instytucji, często wyrabiamy sobie zdanie na jej temat na podstawie poziomu obsługi w recepcji.
Wygrasz ten mecz!
W ciągłej bitwie o klienta liczy się gra zespołowa - działu marketingu, sprzedaży, finansów, logistyki, etc. Ważni są wszyscy członkowie drużyny i ich wkład w budowanie i wdrażanie projektu wsparcia sprzedaży czy programu lojalnościowego.
Rekord Polski – 600 tysięcy licencji systemów InsERT
InsERT S.A., producent oprogramowania, który od blisko ćwierć wieku wspiera małych i średnich przedsiębiorców, sprzedał łącznie 600 tys. licencji własnych programów. Z systemów lidera polskiego rynku MSP skorzystało już ponad 360 tys. firm.
Ruszył pierwszy program lojalnościowy dla klientów Netto Polska
Netto wprowadza właśnie nowy program lojalnościowy dla swoich klientów. Akcja edukacyjna „Ze Scottiem dookoła świata” kierowana jest do rodzin z dziećmi. Za każde wydane w Netto 25 zł będzie można otrzymać prezent w postaci zestawu 4 kart do kolekcjonowania i zabawy.
Xerox Polska zbiera krew
Warszawa, 11 maja 2016 r. – 13 maja Xerox we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie zaprasza na akcję poboru krwi. Do bazy Centrum będą mogli dopisać się także potencjalni dawcy szpiku kostnego.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe priorytety konsumentów w dostawach e-commerce
Wraz ze wzrostem znaczenia zakupów online oraz coraz dynamiczniejszym rozwojem logistyki, dostawy w e-commerce stają się dla konsumentów nie tylko elementem finalizującym zakup, lecz pełnoprawnym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe.
Quantum od Envipco doceniony za innowacyjność w handlu detalicznym
Podczas gali Innovation Day 2025 w Warszawie firma Envipco została wyróżniona w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” za rozwiązanie Quantum – automaty do zwrotu opakowań działające w trybie „bulk-feed”, umożliwiające szybkie przyjmowanie dużych ilości butelek i puszek.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Najczęściej czytane artykuły:
Zwycięzcy VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego ogłoszeni
Warsztaty międzypokoleniowe, koncert, warsztaty fotograficzne, publikacja o Domu Bramnym i flash mob – te projekty zostaną zrealizowane w ramach VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego.
Wygoda przede wszystkim. Co naprawdę zachęci Polaków do zwrotu opakowań?
Z raportu „Nowe nawyki, nowe wyzwania. Jak Polacy postrzegają system kaucyjny?”, przygotowanego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR, wynika jednoznacznie: klucz do sukcesu systemu kaucyjnego to wygoda.
Wolt i Żabka Jush: doskonałe połączenie, które redefiniuje codzienne zakupy Polaków
Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Budownictwo wyraźnie hamuje. Nastroje firm najniższe od ponad 2 lat
Subindeks Barometru EFL dla budownictwa na IV kwartał 2025 roku wyniósł 51,3 pkt, co oznacza spadek o 5,5 pkt. w porównaniu z poprzednim kwartałem.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001