Piątek, 2021-09-24 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Hisense prezentuje swoje najbardziej uznane i docenione telewizory, w tym jeden dedykowany graczom
Hisense na konferencji prasowej „Nowa mistrzowska ramówka telewizyjna Hisense na jesień” zaprezentował również trzy tegoroczne wyjątkowe modele telewizorów: doceniony przez EISA (Expert Imaging and Sound Association) za doskonały stosunek jakości do ceny.
7 popularnych błędów w programach lojalnościowych
Program lojalnościowy może być skutecznym sposobem zachęcenia klientów do częstszych zakupów. Zdarza się jednak, że system lojalnościowy nie działa tak, jak by tego oczekiwali organizatorzy. Najczęściej wynika to z podstawowych zaniedbań.
Johnson & Johnson ogłasza dane z realnej praktyki klinicznej w warunkach rzeczywistych oraz z 3 faz
Dodatkowe dane wskazują, że dawka przypominająca zwiększa ochronę 94 procent skuteczności ochrony w USA po podaniu dawki przypominającej po dwóch miesiącach Czterokrotny wzrost liczby przeciwciał przy podaniu szczepionki po dwóch miesiącach 12-krotny wzrost liczby przeciwciał przy podaniu dawki
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Gen Z: ponad 86% młodych Polaków przynajmniej raz w miesiącu kupuje online lub w aplikacji mobilnej
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że młodzi Polacy preferują kupowanie w sieci. Aż 86,2% robi to przynajmniej raz w miesiącu bądź częściej.
Orbit® jako dobry towarzysz do… żucia! Nowa platforma komunikacji marki
Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit®. Nowa kampania „Żuje się dobrze” pokazuje, że bezcukrowa guma może być odtąd nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale dobrym towarzyszem do… żucia! Seria spotów reklamowych przedstawia, że sięgnięcie po Orbit® może dać konsumentom chwilę dla siebie.
Dzień Wody. Najnowsze badanie Waterdrop
Nawet 48 proc. respondentów zapomina o piciu wody, a 35 proc. nie lubi jej smaku. Zdecydowana większość chce jednak zmienić swoje nawyki, o czym świadczyć może fakt, że niemal 94 proc. ankietowanych planuje w tym roku spożywać 2 litry wody dziennie.
Najczęściej czytane artykuły:
Gemini Holding powierzył swoją kreację i PR korporacyjny agencji Valkea
Gemini Holding, zarządzający centrami handlowymi: Gemini Park Tarnów, Gemini Park Bielsko-Biała i Gemini Park Tychy, postawił na współpracę z Valkea.
Dwa lata wojny na Ukrainie - wpływ na Europę
Minęły dwa lata od rosyjskiej inwazji na Ukrainę, która spowodowała gwałtowny wzrost cen energii i inflacji, intensyfikując zacieśnianie polityki pieniężnej na całym świecie.
EFL zawarł w 2023 roku niemal dwa razy więcej umów z podpisem elektronicznym
Dokumentacja firmowa to obecnie jeden z najdynamiczniej cyfryzujących się obszarów działalności polskich przedsiębiorstw.
Polska z rekordową liczbą niewypłacalności firm
Globalne niewypłacalności przedsiębiorstw: Nadrabianie zaległości?
Ebury i Shoper – ich współpraca ułatwi polskim e-sklepom ekspansję na zagraniczne rynki
Nawet kilka procent marży mogą stracić firmy działające w modelu cross-border e-commerce, jeżeli nie potraktują na poważnie transakcji zagranicznych. Ebury i Shoper zawarły porozumienie, dzięki któremu e-sprzedawcy zyskają narzędzia rozwiązujące ten problem.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001