Czwartek, 2017-03-30 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Jak briefować organizatora programu lojalnościowego
Coraz więcej przedsiębiorstw przekonuje się o skuteczności programów lojalnościowych. Jednak ich przygotowanie i wprowadzenie jest przedsięwzięciem, które wymaga odpowiedniego zaplecza organizacyjnego. Jeśli firma nie dysponuje wystarczającą wiedzą, warto rozważyć jego outsourcing.
SLA w vendingu. Ideal Group wprowadza usługę gwarantującą optymalny serwis
Zepsuty ekspres do kawy – to dla wielu firm i instytucji poważny problem. Firma vendingowa Ideal Group wprowadza nową usługę, która zagwarantuje jej klientom lepszą pracę tych urządzeń – Servis Level Agreement.
SEGRO zyskuje Klientów w Nadarzynie
Jeden z czołowych dystrybutorów artykułów papierniczych, biurowych oraz szkolnych, spółka W.P.C., dołączyła do grona klientów SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn.
ESA Logistika wśród klientów SEGRO
Firma ESA Logistika, jeden z liderów branży logistycznej w regionie Europy Środkowej, została nowym klientem SEGRO.
SEGRO dla METRO Cash & Carry France
SEGRO powiększa swój portfel klientów i w regionie Île-de-France, w pobliżu Paryża, utworzy nowe centrum logistyczne dla spółki METRO Cash & Carry France. Całkowita powierzchnia obiektu wyniesie 57 400 m², a jego oddanie przewidziane jest na koniec 2017 r.
SEGRO z certyfikatem BREEAM dla centrum dystrybucyjnego TESCO
Centrum dystrybucyjne TESCO działające na terenie SEGRO Logistics Park Poznań, Komorniki otrzymało certyfikat BREEAM z oceną VERY GOOD. Tym samym znalazło się w gronie sześciu obiektów magazynowych w Polsce, które mogą poszczycić się takim rezultatem.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe priorytety konsumentów w dostawach e-commerce
Wraz ze wzrostem znaczenia zakupów online oraz coraz dynamiczniejszym rozwojem logistyki, dostawy w e-commerce stają się dla konsumentów nie tylko elementem finalizującym zakup, lecz pełnoprawnym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe.
Quantum od Envipco doceniony za innowacyjność w handlu detalicznym
Podczas gali Innovation Day 2025 w Warszawie firma Envipco została wyróżniona w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” za rozwiązanie Quantum – automaty do zwrotu opakowań działające w trybie „bulk-feed”, umożliwiające szybkie przyjmowanie dużych ilości butelek i puszek.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Najczęściej czytane artykuły:
Zwycięzcy VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego ogłoszeni
Warsztaty międzypokoleniowe, koncert, warsztaty fotograficzne, publikacja o Domu Bramnym i flash mob – te projekty zostaną zrealizowane w ramach VI edycji Oliwskiego Budżetu Sąsiedzkiego.
Praca zdalna w odwrocie?
Formuła pracy zdalnej od czasów pandemii zyskała wielu zwolenników. Jednak na rynku pracy coraz wyraźniej widać, że opcja zdalna nie zawsze spełnia oczekiwania pracodawców, ale też samych pracowników.
Wygoda przede wszystkim. Co naprawdę zachęci Polaków do zwrotu opakowań?
Z raportu „Nowe nawyki, nowe wyzwania. Jak Polacy postrzegają system kaucyjny?”, przygotowanego przez Biostat na zlecenie agencji doradczej 2PR, wynika jednoznacznie: klucz do sukcesu systemu kaucyjnego to wygoda.
Wolt i Żabka Jush: doskonałe połączenie, które redefiniuje codzienne zakupy Polaków
Wolt, jedna z najszybciej rozwijających się aplikacji dostaw w Polsce, oraz Żabka Jush, wchodzącej w skład Grupy Żabka, ogłaszają rozpoczęcie współpracy.
Pierwsze doświadczenia małych sklepów z systemem kaucyjnym
Z badania przeprowadzonego przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Biqstat wynika, że prawie połowa respondentów obawia się wzrostu cen produktów spowodowanego wprowadzeniem systemu kaucyjnego, a 6 na 10 badanych planuje zawsze oddawać opakowania w celu odzyskania kaucji.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001