Artykuły prasowe
Porta zwiększa eksport i planuje dalszy rozwój w Azji
Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, w 2018 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży zagranicznej w wysokości 114,12 mln zł wobec 107,83 mln zł rok wcześniej.
HJ Heinz oraz Materiały Budowlane AW Wesołek z wyróżnieniem Digital Finance Award
W trakcie kongresu Dyrektorów Finansowych w Poznaniu, z inicjatywy Euler Hermes wyróżnienie Digital Finance Award nobilitujące firmy innowacyjne, przyznano spółkom: HJ Heinz Polska oraz Materiały Budowlane AW Wesołek.
Jantoń i Wino Makłowicz stawiają na polskie wina
Firma Jantoń umacnia swoją pozycję w kategorii win gronowych. 27 marca br. została zawarta umowa pomiędzy marką Wino Makłowicz a znaną polską Winnicą Miłosz na wyłączność w zakresie dystrybucji win do restauracji i hoteli.
Unimil stawia na rozwój e-commerce. Primavera Parfum głównym partnerem projektu
Firma Unimil mocno inwestuje w rozwój swoich marek w kanale e-commerce. W tym celu nawiązała strategiczną współpracę z Primavera Parfum, liderem dystrybucji w handlu internetowym w kategorii Beauty, Home i Health.
Droga do skutecznego telemarketingu
Jak profesjonalnie przekazać wiedzę i skutecznie rozwijać umiejętności w telefonicznej obsłudze klienta? Na to pytanie odpowiadamy w najnowszym wydaniu Biuletynu Obsługi Klienta (3-4/2019).
Katoliccy przedsiębiorcy wiarygodny partnerami w biznesie
Prowadzenie biznesu powszechnie utożsamiane jest z nieuczciwym postępowaniem. Prawdziwy i odpowiedzialny przedsiębiorca powinien postępować według wyznawanych trwałych zasad i wartości, stanowiących fundament biznesu. Tylko odpowiednia postawa prowadzi do rozwoju firmy.
LodyBonano w nowej odsłonie
BonaNOWY to nowość w ofercie LodyBonano, która wraz z początkiem sezonu zagości we wszystkich lodziarniach sieci. Połączenie smaku klasycznej śmietanki z kawałkami świeżych owoców spodoba się fanom naturalnych składników. Również menu czekają wielkie zmiany.
KLIF. OTWARTY NA… - MARKA PREZENTUJE NOWĄ STRATEGIĘ KOMUNIKACJI
Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni prezentuje nową strategię komunikacji, która zapowiada otwieranie się marki na nowości, lokalne inicjatywy, a przede wszystkim na ludzi i ich wzajemne relacje.
Hardkorowy Koksu w kampanii mas do ciast HELIO
Robert Burneika bohaterem najnowszej kampanii reklamowej marki HELIO „Najpierw masa, później ciacho!”
Finsterwalder dołącza do grona najemców w MLP Unna
Firma logistyczna z Türkheim wprowadza się do parku logistycznego MLP Unna. Finsterwalder Transport & Logistik będzie korzystać z 6200 m2 powierzchni magazynowej. MLP Group negocjuje z kolejnymi, potencjalnymi najemcami, którzy są zainteresowani oferowanymi powierzchniami.
Do Taylor Wessing w Warszawie dołącza zespół Capital Markets / M&A kierowany przez Andrzeja Mikosza.
Kierowany przez Andrzeja Mikosza zespół Capital Markets / M&A, który wcześniej pracował w kancelarii K&L Gates, dołącza do warszawskiego biura Taylor Wessing.
PIERWSZE KOLONIE TWOJEGO DZIECKA? NIE MA SIĘ CZEGO BAĆ!
Rodzice boją się wysłać dziecko na kolonie czy obóz po raz pierwszy. Bo jak sobie poradzi, na jakiego opiekuna trafi, jacy będą koledzy?
Firma Vinex Slaviantsi Poland – dystrybutor marki COTE rozpoczyna współpracę z Agencją Acha PR
COTE to marka jednego z najpopularniejszych win brandowych/markowych w Polsce dostępnych w szerokiej gamie wariantów smakowych.
Wielkopolskie firmy płacą najlepiej w Polsce swoim kontrahentom
W ubiegłym roku liczba niewypłacalności w woj. wielkopolskim wzrosła o 63%, w okresie I-II 2019 wzrost ten nadal ma dużą skalę +40% r/r.
Jedyny w Krakowie butik Nespresso w Galerii Krakowskiej
Kameralna, przytulna przestrzeń utrzymana w subtelnej kolorystyce – tak wygląda nowo otwarty butik Nespresso w Galerii Krakowskiej.
MyScreen nowa marka w agencji 4 Publicity
MyScreen to polska marka, która od 14 lat oferuje na rynku starannie opracowany wachlarz produktów chroniących ekrany i całe powierzchnie urządzeń mobilnych.
Specjalista ds. ochrony środowiska – człowiek do zadań specjalnych
To jedna z najbardziej zróżnicowanych merytorycznie profesji. Niektórzy porównują ją do lekarza, z tą różnicą, że żaden szpital czy przychodnia nie oczekuje od jednego medyka równie wysokich kompetencji z zakresu różnych specjalizacji.
Event w hotelu bez dzieci
Enklawy dla dorosłych niosą prawdziwy komfort spokoju i ciszy, nie zawsze możliwy w hotelach familijnych. Hotele dla dorosłych świetnie sprawdzają się na konferencje, firmowe szkolenia i wyjazdy integracyjne oraz biznesowe spotkania.
Wyjątkowe stoisko Dekpol na targach Bauma w Monachium
Dekpol przygotowuje unikatową prezentację produktów przeznaczonych do najcięższych maszyn. Inspiracją do tworzenia idealnych kształtów łyżek koparkowych jest sztuka, poparta wiedzą w dziedzinie materiałoznawstwa i kinematyki . Dlatego hasło „PERFECT SHAPE” będzie motywem przewodnim aranżacji stoiska
GRUPA EKONSTAL ODZNACZONA LAUREM EKSPERTA 2019
W Warszawie podczas Gali Finałowej Konkursu „Laur Eksperta 2019” komory normobaryczne Normobaric Room grupy Ekonstal zostały wyróżniene znakiem jakości „Laur Eksperta 2019” przyznawanym przez kapitułę złożoną z przedstawicieli kilkunastu wyższych polskich uczelni i ośrodków naukowych.
ISIC – ZNIŻKI NA CAŁYM ŚWIECIE
Studenci nigdy nie narzekają na nadmiar gotówki, dlatego wielu z nich poszukuje możliwości do zaoszczędzenia.
Najlepsi finansiści z Wielkopolski spotkają się w Poznaniu
Już 28 marca 2019 r. w Poznaniu odbędzie się kolejne spotkanie wielkopolskich CFO w ramach ogólnopolskiego cyklu pięciu kongresów dyrektorów finansowych.
BEST BRANDS PR Z MARKAMI VILLEROY & BOCH I ENGERS
Agencja Best Brands PR rozpoczęła działania komunikacyjne dla marek płytek ceramicznych – Villeroy & Boch oraz Engers, należących do V&B Fliesen GmbH. Kampania obejmie przede wszystkim współpracę z mediami, social media, działania w internecie oraz influencer relations.
Wywiadownie gospodarcze – jaka jest ich rola w prowadzeniu firmy?
W celu ustalenia zdolności kredytowej przedsiębiorstwa, banki korzystają z różnych źródeł, m.in. z informacji dostarczonych przez wywiadownie gospodarcze. Dzięki tym danym, mogą określić faktyczną kondycję firmy i poznać ewentualne ryzyka związane z udzieleniem jej kredytu inwestycyjnego.
Brexit – efekty, które już odczuli polscy przedsiębiorcy
Niezależnie od rozwoju wydarzeń dotyczących formy wyjścia W. Brytanii z UE i dalszych wzajemnych relacji z krajami Wspólnoty, w tym z Polską, można już podsumować pierwsze efekty w sferze gospodarczej samej tylko decyzji o opuszczeniu przez Wlk. Brytanię Unii Europejskiej.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Ostatnio dodane artykuły:
Podsumowanie 2025 roku w branży e-commerce
Rok 2025 przyniósł e-commerce nie tyle rewolucję, co konsekwentne dojrzewanie. Rynek, który jeszcze kilka lat temu rozwijał się głównie dzięki szybko rosnącej popularności zakupów online, dziś coraz wyraźniej koncentruje się na jakości doświadczenia i optymalizacji procesów.
Złoto w prezencie – wartość, która nie traci znaczenia
W czasach, gdy większość prezentów szybko się nudzi, traci swoją funkcję lub po prostu ląduje
na dnie szuflady, coraz więcej osób zaczyna poszukiwać upominków, które będą miały bardziej
trwały charakter.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.
Najczęściej czytane artykuły:
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.
Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.
Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001