Artykuły prasowe
Port Łódź: 100% otwartych najemców
Port Łódź po okresie kwarantanny ruszył pełną parą. W łódzkim centrum handlowym otwartych jest 100% najemców, którzy z myślą o Klientach przygotowali liczne promocje i rabaty.
Barometr COVID-19: Firmy już czują koniec kryzysu?
Z trzeciej edycji badania Barometr COVID-19 realizowanego przez EFL wynika, że polski sektor mikro, małych i średnich firm powoli wraca do normalności. Na koniec maja br. główny wskaźnik wyniósł 47,1 pkt. i znacząco odbił w porównaniu do poziomu z marca (32,5 pkt.) i kwietnia (40,8 pkt.).
Strategia „Od pola do stołu” i „Strategia na rzecz bioróżnorodności” – jak wpłyną na polskie rolnict
20 maja 2020 r. Komisja Europejska przyjęła strategię „Od pola do stołu” oraz „Strategię na rzecz bioróżnorodności”, które są częścią „Europejskiego Zielonego Ładu”. W jaki sposób nowe regulacje wpłyną na polskie rolnictwo? Jakie szanse i zagrożenia wiążą się z nowymi przepisami?
Pracodawca szyty na miarę
Polityk personalna w wielu przedsiębiorstwach wymagała dostosowania się do aktualnych trendów na rynku pracy.
Bramy przemysłowe solidnie zamocowane –zamocowania Klimas Wkręt-met w rozwiązaniach marki Wiśniowski
Bramy przemysłowe stanowią ważny element infrastruktury każdego obiektu przemysłowego. Marka Klimas Wkręt-met zapewnia w tym aspekcie kompletne systemy zamocowań przeznaczonych do dużych obciążeń. Systemy znajdują zastosowanie między innymi do montażu bram przemysłowych MakroPro 2.0 marki Wiśniowski
Sytuacja epidemiologiczna w Polsce stopniowo się poprawia.
Mimo to medycy i szpitale apelują o utrzymanie dotychczasowego wsparcia.
Kaspersky wprowadza nową wersję platformy edukacyjnej ASAP w języku polskim
Czynnik ludzki prowadzący m.in. do incydentów naruszenia poufnych danych stanowi poważny problem dla firm na całym świecie.
PGE Obrót przejmuje i wspiera Klientów, którzy stracili sprzedawcę energii
Gotowość szybkiego zawarcia umowy, na możliwie jak najbardziej korzystnych warunkach, oraz pomoc w tym zakresie, deklaruje PGE Obrót wobec Klientów, którzy stracili dotychczasowego sprzedawcę i muszą podpisać nową umowę na zakup energii.
Kampania PGE "Polskie - kupuję to!"
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
Kupuj świadomie - #kupujPolskie. ALUPROF rozpoczyna akcję wspierania polskich firm online
Z raportów GUS wynika, że w przeciągu ostatnich trzech miesięcy odnotowano znaczące spadki nastrojów konsumenckich spowodowane m.in. obawami Polaków o stabilność zatrudnienia i pogorszenie się statusu materialnego gospodarstw domowych.
Silny wzrost bezpośrednich rezerwacji online w polskich hotelach – branża wraca do normalności
Profitroom, należący do technologicznej grupy R22, odnotował w ostatnich dniach silny wzrost rezerwacji pokoi hotelowych przeprowadzonych przez własne narzędzie umożliwiające hotelom bezpośrednią sprzedaż pokoi na własnych stronach internetowych.
Księgowość przechodzi do chmury
Pracownicy działów księgowych i biur rachunkowych, niezależni księgowi czy przedsiębiorcy, stają przed coraz większymi wyzwaniami związanymi z koniecznością zwiększenia efektywności procesów, zmianami w polskim systemie podatkowym czy zapewnieniem bezpieczeństwa wrażliwych danych.
Susza? Czas na edukację
Susza dała nam się we znaki już w zeszłym roku. W sierpniu 2019 r. w związku z suszą i upałami w ponad 300 gminach na terenie całej Polski trzeba było wprowadzić ograniczenia w zużyciu wody. W tym roku najprawdopodobniej sytuacja z będzie jeszcze trudniejsza, bo o suszy mówi się już od przedwiośnia.
Prawie 12 proc. kobiet już straciło pracę podczas pandemii, a 10 proc. nie wie, czy nie nastąpi
Koronawirus odciska piętno na sytuacji kobiet w Polsce. Okazuje się, że 1/3 ankietowanych przez Fundację Sukcesu Pisanego Szminką poświęca na pracę więcej czasu i ma więcej obowiązków zawodowych niż przed wybuchem pandemii. 1/3 pracuje obecnie nawet po 11 h dziennie.
25 SPOSOBÓW NA ZWIĘKSZENIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW
Już 9 czerwca będzie można skorzystać z bezpłatnych warsztatów online, przygotowanych przez specjalistów International Happiness At Work Institute. Dwugodzinne szkolenie poświęcone będzie tematowi zaangażowania pracowników i wdrożeniu funkcji Chief Happiness Officer w instytucji.
Komentarz ekspercki Marcin Nieplowicz, główny ekonomista EFL:
Polska branża leasingowa na uzyskanie poziomu finansowania sprzed kryzysu spowodowanego pandemią koronawirusa będzie potrzebowała więcej czasu niż miało to miejsce po upadku banku Lehman Brothers. Wówczas na powrót do wyniku przedkryzysowego potrzebowaliśmy 4 lat.
Emirates SkyCargo przetransportowały do Polski artykuły medyczne
Emirates SkyCargo, linie lotnicze cargo należące do Emirates, odegrały w tym szczególnym czasie kluczową rolę zapewniając transport artykułów medycznych i pomocniczych do Warszawy.
UPS REKOMPENSUJE OFFSETY WĘGLOWE PACZEK W CZERWCU
Firma UPS ogłosiła, że z okazji Światowego Dnia Środowiska, zrekompensuje offsety węglowe wszystkich przesyłek wysłanych w czerwcu w ramach programu neutralności węglowej UPS carbon neutral.
Jak zmniejszyć skutki kryzysu, działając w branży alkoholowej?
Obostrzenia związane z COVID-19 negatywnie wpłynęły na wiele branż, w tym na branżę alkoholową. Podsumujmy, co właściwie się wydarzyło oraz w jaki sposób importerzy wina oraz napojów spirytusowych mogą próbować ograniczyć swoje straty.
Prezes PGE dziękuje Klientom za wyrozumiałość podczas pandemii i zachęca do zdalnego kontaktu
Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, w liście wysłanym do Klientów PGE, dziękuje za ich wyrozumiałość w czasie epidemii koronawirusa oraz informuje, że PGE stopniowo otwiera stacjonarne Biura Obsługi Klienta.
Nobel bezpieczeństwa dla Bonarki
Bonarka otrzymała jako pierwsza i jedyna galeria handlowa w Polsce Certyfikat Zgodności COVID-19 uzyskując bardzo wysokie noty. Szwedzka organizacja SAFE Shopping Centers uhonorowała centrum za przestrzeganie najwyższych światowych standardów bezpieczeństwa w czasie pandemii.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie!
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”.
EFL strategicznym partnerem Grupy DBK.
29 maja 2020 roku w Warszawie Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) podpisał umowę nabycia 70% udziałów w HAMA Polska i tym samym został strategicznym partnerem Grupy DBK, do której należy przejmowana spółka.
Kupuj HELIO także online
Bakalie HELIO są zdrowe, pożywne i smaczne. Mają szerokie zastosowane w codziennej kuchni, w dodatku są łatwe w przechowywaniu i mają długi termin przydatności, dlatego kupuj HELIO także online...
CENTRUM BADAWCZO-ROZWOJOWE PRACUJE NAD PREPARATAMI BAKTERIOBÓJCZYMI
Mija piąty miesiąc od otwarcia Centrum Badawczo-Rozwojowego Agro-Środki-Technika-Technologia, ośrodka badawczego zajmującego się uprawą pasową.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Ostatnio dodane artykuły:
Podsumowanie 2025 roku w branży e-commerce
Rok 2025 przyniósł e-commerce nie tyle rewolucję, co konsekwentne dojrzewanie. Rynek, który jeszcze kilka lat temu rozwijał się głównie dzięki szybko rosnącej popularności zakupów online, dziś coraz wyraźniej koncentruje się na jakości doświadczenia i optymalizacji procesów.
Złoto w prezencie – wartość, która nie traci znaczenia
W czasach, gdy większość prezentów szybko się nudzi, traci swoją funkcję lub po prostu ląduje
na dnie szuflady, coraz więcej osób zaczyna poszukiwać upominków, które będą miały bardziej
trwały charakter.
KLINK International – imperium jakości w branży kamienia naturalnego
KLINK International to marka z ponad 30-letnim doświadczeniem, a od pięciu lat rozwija się jeszcze intensywniej, inwestując w jakość obsługi, logistykę i rozbudowę oferty. Wieloletnia obecność na rynku pozwoliła ugruntować jej pozycję jednego z najważniejszych dostawców kamienia w Polsce.
Najczęściej czytane artykuły:
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.
Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.
Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001