Artykuły prasowe
Jak zabezpieczyć swój majątek przed rosnącą inflacją?
Z analizy dostępnych możliwości pomnażania kapitału wynika, że nieruchomości inwestycyjne to dziś najbezpieczniejsza i dająca najlepsze wyniki forma zabezpieczenia majątku przed galopującą wręcz inflacją.
W Polsce stale rośnie liczba jednoosobowych firm informatycznych
Samozatrudnienie w branży IT od kilku lat cieszy się dużą popularnością. Według No Fluff Jobs, właśnie ta forma zatrudnienia proponowana jest już w ¾ ogłoszeń kierowanych do specjalistów IT. Co więcej, na koniec roku 2020 aktywnie działało ponad 112 tys. jednoosobowych firm informatycznych.
Dwukrotnie większy salon CROPP w NoVa Park
W piątek 7 maja w NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim otworzył się salon CROPP po relokacji. Zmieniła się nie tylko aranżacja sklepu i jego lokalizacja, ale przede wszystkim powierzchnia, która powiększyła się ponad dwukrotnie.
Plantwear rozpoczyna sprzedaż na Amazon
Produkty notowanej na NewConnect spółki Plantwear pojawiły się na platformie Amazon w krajach niemieckojęzycznych. Na największy na świecie marketplace trafiły bestsellery drewnianych akcesoriów lifestylowych marki Plantwear oraz spersonalizowane prezenty pod marką Giftbay.
Połączenie żeglarstwa i biznesu? W Gdańsku to możliwe
Gdańsk nierozłącznie kojarzy się z morzem, a jego doskonałe warunki i wciąż rozwijająca się infrastruktura powodują, że coraz więcej ludzi decyduje się spróbować swoich sił na wodzie. Wykorzystuje to duży biznes.
Handel internetowy musi być bardziej ekologiczny
W 2020 roku handel internetowy zanotował ogromny wzrost sprzedaży. Tymczasem od 2021 roku weszła w życie tzw. dyrektywa plastikowa, a to dopiero początek zaostrzania przepisów dotyczących ekologii. Czy sprzedaż wysyłkową da się połączyć z rosnącymi oczekiwaniami w kwestii ochrony środowisa?
MLP Group wzmacnia zespół, Karol Kondrat z awansem
Dynamicznie rozwijający się deweloper, działający na rynku nieruchomości magazynowych w Europie (w Polsce, Niemczech, Austrii i Rumunii) powiększył swój zespół o nowych specjalistów.
SUNEX w I kwartale br. wypracował rekordowe wyniki
SUNEX S.A. opublikował raport finansowy za I kwartał 2021 r. W tym okresie czołowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań opartych o odnawialne źródła energii osiągnął rekordowe wyniki.
Branżowy Barometr EFL na II kwartał 2021
Subindeks Barometru EFL dla branży produkcyjnej na II kwartał br. wyniósł 54 pkt. i był wyższy o 4,7 pkt. w porównaniu do poprzedniego kwartału. To najwyższy wynik od prawie 2 lat (w III kwartale 2019 roku wyniósł 57 pkt.).
Rewolucja na rynku reklamy – aplikacja insbay sprzedaje, inspirując
Reklamy otaczają nas wszędzie. Widzimy je na stronie internetowej, robiąc zakupy czy oglądając program telewizyjny. Nic więc dziwnego, że... mamy ich już dość – właśnie to potwierdzają badania przeprowadzone przez CBOS.
Metody aplikacji etykiet - wybieramy najlepszą opcję
Jak poprawnie znakować produkt, czyli metody aplikacji etykiet Automatyzacja produkcji, w tym także procesów znakowania produktów, to dla przemysłu, handlu i całej gospodarki - synonim postępu.
Jak pandemia wpłynęła na sprzedaż alkoholu?
Czy przez pandemię pijemy więcej? Niekoniecznie. W 2020 r. Polacy zapłacili za zakupy alkoholowe 39,2 mld złotych. To wzrost w stosunku do 2019 r., a jednak nie kupiliśmy większej liczby butelek.
PZS.Polski Związek Solaryjny głosem poszkodowanej branży
W tym miesiącu jesteśmy świadkami odwilży po trzeciej fali pandemii. Obostrzenia powoli znikają i otwierają się kolejne branże. Niestety niektóre, np. solaria, muszą czekać aż do końca maja na wznowienie działalności pomimo potwierdzonego przez epidemiologów bezpieczeństwa pod kątem COVID-19.
EFL partnerem akcji #BiznesBezPapieru
EFL w jubileuszowym roku 30-lecia działalności przystąpił do projektu #BiznesBezPapieru, którego celem jest wsparcie procesów cyfryzacji w polskich przedsiębiorstwach. Inicjatywa została uruchomiona w listopadzie ubiegłego roku przez Asseco Poland oraz Asseco Data Systems.
SUNEX planuje przeprowadzić emisję akcji
Zarząd SUNEX S.A. zamierza przeprowadzić emisję akcji w oparciu o Memorandum Informacyjne.
Jakie ogólnoświatowe trendy mają swoje odbicie w branży stolarki otworowej wg Fakro
Trendy są trendy, dlatego m.in. rozmawiamy o nich w ramach konkursu POiD Building Awards 2021, konkursu w którym wyłonimy najlepsze rozwiązania stolarki otworowej oraz automatyki osłonowej i smarthome.
MediaMarktSaturn Polska uruchomił drugi magazyn centralny w Polsce
MediaMarktSaturn w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie w dystrybucji wielokanałowej uruchomił drugie Centrum Dystrybucyjne na terenie Polski.
Duże zainteresowanie webinarem PGE Obrót dla Klientów PZP
Blisko 150 uczestników z całej Polski wzięło udział w pierwszym z cyklu internetowych seminariów PGE Obrót dla samorządów oraz innych jednostek, które kupują energię elektryczną w trybie prawa zamówień publicznych.
Swoboda drukowania etykiet, która robi różnicę
Tea Club stawia na personalizowane etykiety, drukowane na żądanie, we własnym zakresie, zyskując bogactwo możliwości dzięki drukarce OKI Pro1050
Rola komunikacji wizualnej w branży retail
Javier Lopez, General Manager Vertical Solutions, OKI Europe Ltd
Program lojalnościowy – samodzielnie czy we współpracy?
Programy lojalnościowe pomagają zwiększać sprzedaż, a przy tym budują pozytywny wizerunek firmy. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce mieć własny program. Ale jak się do tego zabrać?
Grupa BIK planuje rozbudowę dwóch parków logistycznych
Grupa BIK opublikowała wyniki finansowe, zgodnie z którymi w 2020 roku osiągnęła 17,3 mln zł skonsolidowanych przychodów. Wypracowała jednocześnie 9,2 mln zł zysku netto, co oznacza ponad dwukrotny wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem.
Redan podtrzymuje ścisłą współpracę z Top Secret
Redan opublikował sprawozdanie finansowe za 2020 r. W tym okresie spółka poniosła jednostkową stratę netto w wysokości 3,8 mln zł, co jednak oznacza olbrzymią poprawę względem poprzedniego roku.
SUNEX stawia na dywersyfikację produktową
SUNEX S.A., czołowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań opartych o odnawialne źródła energii, inwestuje w rozwój produkcji wyrobów, na które popyt utrzymuje się przez cały rok
Trendy w budownictwie przemysłowym. Zielonych obiektów przybywa
Niskoemisyjne budynki czerpiące energię z zasobów naturalnych, efektywnie wykorzystujące deszczówkę, otoczone płytami chodnikowymi pochłaniającymi CO2 – to nie obraz futurystycznego osiedla mieszkaniowego, a rzeczywistość, jaką powoli obserwujemy na rynku nieruchomości przemysłowych w Polsce.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Ostatnio dodane artykuły:
KLINK International – imperium jakości w branży kamienia naturalnego
KLINK International to marka z ponad 30-letnim doświadczeniem, a od pięciu lat rozwija się jeszcze intensywniej, inwestując w jakość obsługi, logistykę i rozbudowę oferty. Wieloletnia obecność na rynku pozwoliła ugruntować jej pozycję jednego z najważniejszych dostawców kamienia w Polsce.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.
Najczęściej czytane artykuły:
Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.
Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.
Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.
E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.
Ostatnio dodane wpisy:
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001