Biznes w ArchNEWS

Artykuły prasowe

WICONA  Polska członkiem Związku POiD

WICONA Polska członkiem Związku POiD

2021-12-10

Marka WICONA, będąca częścią globalnej Grupy Hydro od grudnia 2021 dołącza do grona członków Związku POiD.

więcej »


Mozaika – nowa w Polsce marka centrów codziennych zakupów

Mozaika – nowa w Polsce marka centrów codziennych zakupów "po sąsiedzku"

2021-12-10

MOZAIKA to nowo powstała marka obiektów codziennych zakupów i usług, w ugruntowanych i atrakcyjnych lokalizacjach na terenie Polski.

więcej »
ART&DÉCOR wprowadził się do Adgar Wave

ART&DÉCOR wprowadził się do Adgar Wave

2021-12-10

Osoby zainteresowane rozwojem swoich kwalifikacji i myślące o zmianie dotychczasowego zawodu powinny odwiedzić mokotowski budynek biurowy Adgar Wave.

więcej »

Polegać jak na… żołnierzu!

2021-12-09

Każdy z pracodawców chciałby, aby jego pracownik wykonywał powierzone mu obowiązki w sposób należyty, niemniej jednak czasem trudno znaleźć odpowiedniego kandydata. Z pomocą przychodzą ci, na których z pewnością można polegać – byli mundurowi.

więcej »
BTC Studios wkracza w Metaverse.  Studio gier aktualizuje strategię i prezentuje  nowe kierunki rozw

BTC Studios wkracza w Metaverse. Studio gier aktualizuje strategię i prezentuje nowe kierunki rozw

2021-12-08

Spółka zapowiada zaangażowanie w development i rozwój gier w obszarze Metaverse. Rynek gier typu play-2-earn przeżywa prawdziwą hossę.

więcej »
Kaspersky Lab Polska przyznaje wyróżnienia podczas XX Konferencji Partnerów w formule online

Kaspersky Lab Polska przyznaje wyróżnienia podczas XX Konferencji Partnerów w formule online

2021-12-08

3 grudnia 2021 r. firma Kaspersky Lab Polska zorganizowała XX Konferencję Partnerów. W tym roku konferencja miała formę spotkania online. Nagrodzono dwunastu liderów sprzedaży w sieci partnerskiej Kaspersky Lab Polska, których przedstawiciele uczestniczyli w wydarzeniu.

więcej »
AMB Technic – zmiany ku większym możliwościom

AMB Technic – zmiany ku większym możliwościom

2021-12-08

Zdanie Goethego „Kto nie idzie do przodu, ten się cofa” nigdy nie było tak aktualne jak teraz.

więcej »

Czy Polacy ruszą na świąteczne zakupy? Co trzecia firma handlowa liczy na wzrost zamówień

2021-12-07

Przedstawiciele branży handlowej liczą, że świąteczny szał zakupowy wygra z IV falą pandemii koronawirusa. Pod koniec roku tylko w handlu i produkcji obserwujemy poprawę nastrojów przedsiębiorców.

więcej »
Najlepsze są niewiadome. Nawet Lem nie wszystko przewidział

Najlepsze są niewiadome. Nawet Lem nie wszystko przewidział

2021-12-07

O tym, jak przez ostatnie 15 lat zmieniła się praca konsultantów SAP w obszarze HR, o największych sukcesach oraz wyzwaniach przyszłości opowiada Paweł Wysocki, Prezes Zarządu firmy wdrożeniowej SAP – Quercus, która obchodzi w tym roku 15-lecie działalności.

więcej »

Branża HR przechodzi technologiczną rewolucję

2021-12-06

Nastała rewolucja w procesie rekrutacji firm. Coraz częściej zespoły HR wykorzystują nieszablonowe rozwiązania oparte na nowych technologiach, takich jak gry komputerowe.

więcej »
Ponad połowa Polaków ubiegających się o pracę brała już udział w rekrutacji zdalnej – badanie ClickM

Ponad połowa Polaków ubiegających się o pracę brała już udział w rekrutacji zdalnej – badanie ClickM

2021-12-06

Z badania przeprowadzonego przez ClickMeeting wynika, że od marca 2020 roku co drugi Polak, który ubiegał się o pracę, brał udział w rekrutacjach zdalnych – dla porównania, prawie 60 proc. Polaków nigdy wcześniej nie uczestniczyło w rekrutacjach przeprowadzanych online.

więcej »
Innowacyjność KTG Pregnabit doceniona. Nestmedic z kolejną nagrodą

Innowacyjność KTG Pregnabit doceniona. Nestmedic z kolejną nagrodą

2021-12-03

Nestmedic S.A., spółka technologiczna oferująca innowacyjne rozwiązania w obszarze telemedycyny i digital health zostało laureatem V edycji ogólnopolskiego rankingu gospodarczego „Lubię, bo polskie”.

więcej »
Jak przyciągnąć klientów w okresie świątecznym?

Jak przyciągnąć klientów w okresie świątecznym?

2021-12-03

Sezon świąteczny to dla większości sklepów – zarówno stacjonarnych, jak i internetowych – czas żniw. Można być pewnym, że w tym roku również klienci wydadzą na prezenty mnóstwo pieniędzy. Jak sprawić, by wybrał naszą markę lub sklep?

więcej »
KRISPOL dołącza do grona

KRISPOL dołącza do grona "Przyjaciół UNICEF"

2021-12-03

Na osobach tworzących biznes spoczywa odpowiedzialność na wielu płaszczyznach – za pracowników, Partnerów Handlowych, satysfakcję i bezpieczeństwo inwestorów.

więcej »
Sieć Media Expert otworzyła jedenasty elektromarket w lokalizacjach przejętych od Norauto

Sieć Media Expert otworzyła jedenasty elektromarket w lokalizacjach przejętych od Norauto

2021-12-03

Media Expert realizuje plany związane z uruchomieniem sprzedaży w lokalizacjach, w których dotychczas działalność handlową prowadziła marka Norauto.

więcej »
„ZRÓWNOWAŻONE MAŁKOWO”, CZYLI CZY W POLSCE DA SIĘ BUDOWAĆ WG SKANDYNAWSKICH STANDARDÓW?

„ZRÓWNOWAŻONE MAŁKOWO”, CZYLI CZY W POLSCE DA SIĘ BUDOWAĆ WG SKANDYNAWSKICH STANDARDÓW?

2021-12-02

Na świecie projektuje się coraz więcej inwestycji, które oparte są na zasadach zrównoważonego rozwoju.

więcej »
PAYBACK zachęca do punktowania

PAYBACK zachęca do punktowania

2021-12-02

PAYBACK, największy multipartnerski program lojalnościowy w Polsce, rozpoczął kampanię outdoorową prezentującą partnerów Programu oraz zachęcającą do pobrania aplikacji, dzięki której każdy może punktować podczas zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych.

więcej »
Skłodowscy wspierają przedsiębiorców. Nowe biuro w Białymstoku

Skłodowscy wspierają przedsiębiorców. Nowe biuro w Białymstoku

2021-12-01

Skłodowscy – renomowana, ogólnopolska kancelaria podatkowa otwiera swoją spółkę w Białymstoku. W nowym biurze pracę znajdzie 30 osób, rekrutacja już trwa.

więcej »

Konkurs o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania” rozstrzygnięty

2021-12-01

30 listopada odbyła się XI edycja Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”.

więcej »

Biznes tekturowy nabiera barw – MAZOP Group rozpoczął cyfrowe drukowanie w kolorze

2021-12-01

MAZOP Group, firma specjalizująca się w wytwórstwie opakowań tekturowych, zmodernizowała jeden z obszarów swojej działalności, rozpoczynając produkcję opakowań nowej generacji.

więcej »
Rok 2021 był dla Grupy Yawal czasem inwestycji

Rok 2021 był dla Grupy Yawal czasem inwestycji

2021-12-01

Rok 2021 był pełen wyzwań oraz wzmożonej aktywności Grupy Yawal.

więcej »
Nowe technologie, czyli czas na wdrożenie IoT

Nowe technologie, czyli czas na wdrożenie IoT

2021-11-30

Przyspieszona transformacja doprowadziła do pojawienia się nowych sposobów wykorzystywania technologii. Firmy na całym świecie dotknęły skutki pandemii COVID-19.

więcej »
E-podpis planuje wdrożyć 64% firm MŚP

E-podpis planuje wdrożyć 64% firm MŚP

2021-11-30

22% firm z sektora MŚP korzysta już z podpisu elektronicznego, a prawie trzy razy więcej planuje taką inwestycję w ciągu maksymalnie 3 lat – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”.

więcej »

Piekarnio Cukiernia należąca do sieci Skalski&Cafe w Radomskiej Galerii handlowej Echo

2021-11-30

Kolejny lokal sieci Skalski&Cafe rozpoczął swoją działalność. Nowa piekarnio cukiernia tego konceptu działa od niedawna w radomskiej Galerii Handlowej Echo.

więcej »

Dominik Ciula objął stanowisko CSO w Loando Group

2021-11-30

Dominik Ciula dołączył do Grupy Loando od początku października. Na stanowisku szefa sprzedaży zastępuje Marcina Sikorę, który zaangażował się w realizację własnych projektów, a w Grupie będzie pełnił rolę Doradcy Zarządu.

więcej »

Wyszukiwarka:


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>



Ostatnio dodane artykuły:

KLINK International – imperium jakości w branży kamienia naturalnego
KLINK International to marka z ponad 30-letnim doświadczeniem, a od pięciu lat rozwija się jeszcze intensywniej, inwestując w jakość obsługi, logistykę i rozbudowę oferty. Wieloletnia obecność na rynku pozwoliła ugruntować jej pozycję jednego z najważniejszych dostawców kamienia w Polsce.

E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025 E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.

FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
Zaawansowane narzędzia analityczne, oprogramowanie sterujące skomplikowanymi procesami produkcyjnymi, systemy ułatwiające zarządzanie firmą na wielu poziomach – technologia zmienia naszą rzeczywistość zawodową, a nowoczesne rozwiązania stają się coraz łatwiej dostępne.

Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej? Czy miliardowe koszty systemu kaucyjnego można ograniczyć dzięki integracji technologicznej?
Wdrożenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych przedsięwzięć logistycznych i technologicznych ostatnich lat. W ocenie Deloitte jego koszt może przekroczyć 14 mld zł.

Handel odbije na koniec roku? Barometr EFL najwyższy od ponad 7 lat
Subindeks Barometru EFL dla sektora handlowego na IV kwartał tego roku wyniósł 54,9 pkt, to aż o 6,6 pkt więcej niż kwartał wcześniej.

FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej – styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
FERRO, jeden z liderów polskiego rynku armatury łazienkowej i artykułów instalacyjnych, poszerza ofertę o nowe kolekcje łazienkowe: CIRICULUS, TALASSA i NOSTRIS. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa.

E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025 E-commerce bez tajemnic. Dane z 22,5 tys. zakupów w raporcie Kupione 2025
Najnowsze dane z 22,5 tys. rzeczywistych zamówień pokazują, że boom na chińskie platformy nie tylko nie osłabia pozycji polskich sprzedawców, ale wręcz napędza ich wyniki. Klienci Temu, Shein czy Aliexpress kupują… więcej także na Allegro, Zalando czy w polskich sklepach internetowych.

więcej »

Ostatnio dodane wpisy:

Doradztwo dla przedsiębiorstw
Tworzymy indywidualne, systemowe rozwiązania dotyczące zarządzania. Optymalizujemy zarządzanie. Usprawniamy komunikację wewnętrzną. Wdrażamy standardy ISO 9001, ISO 14001, HACCP, PN-N-18001
więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito