Złoto do złota
Polski Związek Konsumentów przyznał Amice wyróżnienie za rok 2011 – medal Złoty Wybór Klienta. Ozłocone zostały tym razem odkurzacze, które w plebiscycie uznano za najlepsze.
Doroczną akcję promocyjną „Złoty Wybór Klienta” organizuje redakcja dodatku biznesowego do „Dziennika Gazety Prawnej”. Konsumenci wybierają w konkursie preferowane przez siebie produkty i usługi pogrupowane przez organizatora w kategorie. Głosowanie odbywa się w Internecie, na stronie www.zloty-klient.pl oraz na stronach partnerskich, a także za pośrednictwem tradycyjnych ankiet. Celem tej akcji jest badanie popularności produktów i usług oraz nagrodzenie i promowanie tych, które zdaniem konsumentów są najlepsze. W każdej kategorii zbiera się opinie co najmniej 950 osób.
Zdanie każdej z tych osób jest wyrazem zaufania klienta (użytkownika) wobec określonej firmy – producenta lub dostawcy usług – a także konkretnego jej produktu. Sukces w plebiscycie jest zatem potwierdzeniem zadowolenia z danego produktu lub usługi, a nie tylko wyrazem popularności marki. Natomiast medal Złoty Wybór Klienta stanowi namacalne świadectwo tego uznania i może być wykorzystywany w działaniach promocyjnych.
Każdy sukces zwiększa popularność. Skoro więc na złoto zdaniem klientów zasłużyły odkurzacze marki Amica, warto przyjrzeć im się bliżej, by dostrzec to, co zachwyciło dotychczasowych użytkowników. Pełna oferta obejmuje w tej chwili aż 20 modeli z 8 linii w różnych wersjach kolorystycznych, wśród których każdy klient może znaleźć urządzenie idealnie dopasowane do własnych potrzeb. Wszystkie odkurzacze są dostępne na stronie www.amica.pl, a niektóre z nich można obejrzeć nawet w wersji przestrzennej (3D). Można je również ze sobą porównywać, tak aby wybrać najbardziej optymalny do zadań, jakie przed nim stoją. Małe AGD ma bowiem w domu do zrobienia nie mniej niż duże, a kto wie, czy nie więcej, biorąc pod uwagę zmagania z wszechobecnym kurzem.
Amica dba o potrzeby swoich klientów i liczy się z ich zdaniem. Zaufanie, jakie okazują, choćby w postaci wyróżnień takich jak Złoty Wybór Klienta, potwierdza słuszność tego podejścia. Kolejne generacje produktów są odpowiedzią na wciąż rosnące wymagania użytkowników, którzy zwracają coraz większą uwagę na jakość. Zwracają także uwagę na opinię innych użytkowników, która jest miarodajną oceną sprawności sprzętu, a nie tylko popularności marki. W przypadku Amiki akurat złota popularność idzie w parze ze złotą jakością. A wiadomo, że co dwie zalety, to nie jedna – od takiego przybytku głowa nie boli.
Amica
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)